וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווידוי העצוב של לוני ווקר: "הייתי קורבן לאונס והתעללות מינית בילדות"

גארד סן אנטוניו נפטר מרעמת השיער המפורסמת שלו וחשף באומץ את הנסיבות שגרמו לו לגדל אותה לאורך השנים: "זה היה אמצעי ההסוואה שלי, זה עזר לי להרגיש בלתי נראה"

צילום מסך

בווידאו: דמיאן לילארד מוחה בעקבות רצח ג'ורג' פלויד

מאז נבחר בבחירה ה-18 של דראפט 2018 על ידי סן אנטוניו, לוני ווקר נודע ב-NBA בעיקר בזכות רעמת השיער הפרועה שלו. אבל כעת מתברר שמאחורי התסרוקת הייחודית עומדת טרגדיה אישית עצובה, כפי שחשף הגארד עצמו הלילה (בין חמישי לשישי) אחרי שסוף סוף הסתפר.

"הסיפור האמיתי מאחורי השיער שלי מתחיל בכיתה ה'. עבורי, השיער היה אמצעי הסתרה. הוא עזר לי להרגיש בלתי נראה", אמר הגארד, שהסתפר בלייב באינסטגרם, ותוך כדי חשף שבתור ילד נהג לצבוע את שיערו לעיתים קרובות "כדי להסתוות" על רקע נסיבות חייו הקשות. "בקיץ שאחרי כיתה ה', פגשתי יותר ויותר בני משפחה. בזמן הזה, הייתי קורבן להתעללות מינית, התעללות נפשית ואונס. בשלב מסוים התרגלתי, כי מה ילד בגיל הזה מסוגל להבין על העולם? הייתי ילד תמים וסקרן שלא ידע כלום על העולם. חשבתי שהשיער הוא הדבר היחיד שאני יכול לשלוט עליו. זה הדבר היחיד שאני יכול לשלוט בו ולהתייחס אליו כמו שאני רוצה. זה נתן לי ביטחון".

לוני ווקר, סן אנטוניו ספרס. GettyImages
לפני/GettyImages
שחקן סן אנטוניו ספרס לוני ווקר. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
אחרי/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

ווקר חשף באומץ רב שהוא עובר בתקופה האחרונה קשיים מנטליים, ושפצעי העבר צפים מחדש. "אני לא בשיאי לאחרונה. ההיסטוריה שלה עולה לי בראש והשדים נוגסים בי. בגלל הקורונה, התחלתי להסתכל על עצמי במראה ולהבין מי אני באמת. אני שמח שבמרוצת השנים מצאתי שלווה ושמחה פנימיים. סלחתי לכל האנשים שלא הגיע להם שאסלח להם, ולמה? כי מה שהיה כבר מת. אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור. עבורי, לגזור את השיער הוא הרבה יותר מאשר לגזור שיער. השיער היה המסיכה שלי, הדרך להסתתר את חוסר הביטחון שהרגשתי בעולם, אבל עכשיו אני חזק יותר מאי פעם. המראה החדש שלי אני מסוגל להשיל עוד שכבות ולהיות שלם יותר מנטלית, רגשית, פיזית ורוחנית. החיים תמיד יהיו קשים, זה השיעור שלי".

סוכנו של ווקר ג'ורג' לנגברג סיפר שהוא "גאה בו" שבחר לשתף את קשייו: "זה משהו שלוני מתמודד איתו לא מעט זמן. העובדה שהוא משתף את העולם בזה ממחיש כמה כח ואומץ יש לו. הוא מאמין שבעקבות ההיפתחות שלו, זה יעזור לאנשים אחרים שעברו התעללות מינית בילדות, או כל דבר דומה לזה. הוא מקווה שזה יגרום להם להרגיש שהם לא לבד, ומעריך את התמיכה שהוא מקבל מכולם".

ווקר בן ה-21 עדיין מגשש את דרכו ב-NBA. הוא נבחר בבחירה ה-18 בדראפט 2018 על ידי סן אנטוניו, אבל התקשה לספק את הסחורה. העונה הוא הפגין ניצוצות עם כמה תצוגות מרשימות, אבל ממוצעיו - 5.6 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק - עדיין רחוקים מלהרשים. אולי הלוק החדש יביא בשורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully