וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך אצל הפרשנים בארה"ב: הלייקרס פייבוריטים לזכות באליפות

בניגוד ללפני הקורונה, אז מילווקי סומנה כקבוצה שתלך עד הסוף, הפעם אנשי ESPN הולכים עם לברון וחבריו. וגם: היכן ישחק קאזינס?

צילום מסך

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דמיאן לילארד מוחה נגד הריגתו של ג'ורג' פלויד

עוד כחודש וחצי יחדשו 22 הקבוצות הבכירות ב-NBA את עונת 2019/20, עם שמונה משחקי עונה סדירה ולאחריהם פלייאוף. איך בדיוק זה ייגמר? ב-ESPN ערכו סקר בין פרשני הערוץ, ואלה העריכו שהאלופה בתום העונה תהיה לוס אנג'לס לייקרס. לברון ג'יימס וחבריו זכו ל-50 אחוז מהקולות - מפתיע למדי בהתחשב בכך שבסקר האחרון שנערך, קצת לפני פגרת הקורונה, מילווקי היתה הפייבוריטית עם 60 אחוז. כעת, הבאקס רק במקום השני, עם 26.5 אחוז מהקולות. את יתר ההצבעות קיבלה לוס אנג'לס קליפרס, עם 23.5 אחוז.

גם סוכנויות ההימורים הולכות עם הלייקרס, להם היחס הטוב ביותר להניף את הגביע (+200). מילווקי שנייה עם +275 והקליפרס במקום השלישי עם +325.

בשל חולשת המזרח, לבאקס יש את הסיכוי הטוב ביותר להגיע לגמר, עם 88.2 אחוז. אחר כך, לפי הסדר: הלייקרס (61.8 אחוז), הקליפרס (38.2 אחוז), טורונטו ובוסטון (5.9 אחוז כל אחת). כל הפרשנים בחרו ביאניס אנטטוקומפו וחבריו להגיע לגמר המזרח, כשהקבוצות האחרות שקיבלו קולות הן בוסטון (41.2 אחוז), טורונטו (32.4 אחוז), פילדלפיה (23.5 אחוז) ומיאמי (2.9 אחוז).

פחות או יותר כל פרשני ESPN גרסו כי הלייקרס יגיעו לגמר המערב (97.1 אחוז) שם, על פי התחזיות, יפגשו את היריבה העירונית הקליפרס (85.3 אחוז). עוד קבוצות שקיבלו קולות היו יוסטון (8.8 אחוז), דנבר (5.9 אחוז) ודאלאס (2.9 אחוז).

אשר למירוץ אחר המקום השמיני במערב, פורטלנד סומנה כפייבוריטית להשיג אותו (35.3 אחוז), אף שהיא מדורגת 3.5 משחקים אחרי ממפיס (32.4 אחוז). גם ניו אורלינס (29.4 אחוז) וסן אנטוניו (2.9 אחוז) קיבלו קולות.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. GettyImages
פייבוריט ברור. לברון/GettyImages

מי שעשוי לעזור ללייקרס במסע אל עבר התואר הוא דמרכוס קאזינס. אף ששוחרר מהמועדון בפברואר לפני שהספיק לשחק אפילו משחק אחד, הקבוצה מעיר המלאכים תוכל להחתימו מחדש לפני הפלייאוף. קאזינס אמנם קרע את הרצועה הצולבת ממש לפני פתיחת העונה אך אמור להיות כשיר כשהעונה תתחדש, וכבר הוזכר כמועמד גם למיאמי.

"הלייקרס היא האופציה היחידה", צוטט מנהל קבוצה במערב כאומר. "הוא מכבד את לברון והוא חבר טוב של אנתוני דייויס. קבוצות אחרות לא רוצות את הסחת הדעת". ובכל זאת, ב"בליצ'ר ריפורט" העלו את הקליפרס כאופציה נוספת עבור שחקן הפנים. הקבוצה הנוספת של לוס אנג'לס ניסתה לעבות את הקו הקדמי שלה לפני פגרת הקורונה והחתימה את ג'ואקים נואה על חוזה ל-10 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully