וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן: "היכו אותנו כל כך הרבה, זה שואב ממך את הנשמה"

הבעלים של שארלוט הסביר מדוע החליט לתרום 100 מיליון דולר לארגוני שוויון בארצות הברית: "זו נקודת שבר, צריך לנקוט עמדה"

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

מייקל ג'ורדן העניק הערב (שלישי) ריאיון לתקשורת בשארלוט ובו הסביר מדוע בחר לתרום 100 מיליון דולר לארגוני צדק ושוויון זכויות בארצות הברית. "היכו אותנו, האפריקאים-אמריקאים, כל כך הרבה שנים, זה שואב ממך את הנשמה", אמר גדול שחקני ה-NBA. "אי אפשר לקבל את זה יותר. זו נקודת שבר, צריך לנקוט עמדה, אנחנו חייבים להיות טובים, כחברה, בכל הנוגע לגזענות".

כשנשאל מה צריך בדיוק להשתנות, השיב MJ: "אנשים צריכים להבין את חוסר השוויון. רק בגלל שמישהו גדל בשכונה קשה לא אומר שצריך להסתכל עליו כאדם לא שווה לך, אחרת הם עצמם יתחילו להתייחס אל עצמם כלא שווים. אסור לך להתייחס אל עצמך כאדם טוב יותר פשוט כי גדלת עם יותר יתרונות. החלטנו לקבל את הגזענות כמשהו מובן מאליו במעגלים מסוימים, וחובה להבין בגיל צעיר שזה לא צריך להיות ככה. חינוך הוא חלק חשוב מהשינוי".

הבעלים של שארלוט הורנטס מייקל ג'ורדן. GettyImages
הגיע הזמן לפעול. ג'ורדן/GettyImages

לשאלה אילו גופים יהנו מהתרומה הגדולה, אמר: "עדיין לא החלטנו. זו לא רק תרומה כספית, אלא גם האקט עצמו - אנחנו צריכים לדאוג לעצמנו. זו התחלה חשובה. תקיפת הגזענות ותמיכה במתן הזדמנויות חינוך זה צעד נחוץ בחברה שלנו".

עניין החינוך מטריד את ג'ורדן יותר מכל. "חינוך הוא הדרך הטובה ביותר עבור אנשים שחורים להבין את עצמם. כדי להתחרות הכי חזק שאפשר, אתה צריך להיות מחונך. אם מסתכלים על המדינה הזאת, מתן אפשרויות חינוך היא הדרך הטובה ביותר לאפשר לאנשים לעמוד בכוחות עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully