וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני: "ג'ורדן הגדול בכל הזמנים, אבל צריך להעריך גם את לברון"

פורוורד פורטלנד התייחס להשוואות בין שני הכוכבים ולדוקו על ג'ורדן: "אנשים לא אהבו את זה? הם כנראה לא אוהבים את האמת"

צילום: רויטרס

פורוורד פורטלנד כרמלו אנתוני התייחס לסרט "הריקוד האחרון" על מייקל ג'ורדן והתייחס להשוואות בין כוכב שיקגו בולס לשעבר ללברון ג'יימס.

"אני לא אוהב את ההשוואות האלה ותמיד כשאנחנו עושים את ההשוואות האלה אנחנו לא מצליחים לראות את מה שעומד מולנו", אמר אנתוני בראיון ל-CBS והוסיף: "אני תמיד חושב שההשוואות האלה גורמות לכך שלא תהיה מספיק הערכה למה שהאנשים האלה מביאים למשחק. מייקל הוא ה-GOAT, הוא הגדול בכל הזמנים. כולנו יודעים את זה ומסכימים על זה. למה אנחנו לא יכולים להגיד את זה וגם להעניק ללברון את הפרחים וההערכה בזמן שהוא עדיין משחק?".

כרמלו אנתוני, פורטלנד בלייזרס חוגג. GettyImages
שונא את ההשוואות בין לברון לג'ורדן. אנתוני/GettyImages

אנתוני המשיך: "למה אנחנו לא יכולים להגיד: 'MJ היה אדיר, לברון אדיר, קובי היה אדיר'? אסור לנו להגיד את הדברים האלה היום כי זה תמיד זה או זה וזה החברה שלנו, תמיד צריך לבחור רק אחד". אנתוני עצמו, אגב, חתם במותג של ג'ורדן כבר ב-2003 ושיחק מול לברון מאז התיכון, הוא משוכנע שמדובר בשני שחקנים שונים לחלוטין.

על הדוקו אמר אנתוני: "אני חושב שזה מפתיע אנשים כי הם לא הכירו את מייקל כבנאדם - לא ידעו איזה מן בן אדם הוא. הכול היה רק 'מייקל הוא ענק, הוא הגדול מכולם, אלוהי כדורסל, ישו השחור, החתול השחור', זה כל מה שהם ידעו והם לא ידעו מי הוא באמת. זו הייתה מיתולוגיה, הוא אדם מיתולוגי כמו יצור מיתולוגי. אף אחד לא הבין מי הוא היה בזמן ששיחק או מה הוא היה. אני חושב שהוא רצה להראות לאנשים מי הוא, מה מניע אותו ומה לא, את המנטאליות שלו. רוב האנשים אהבו את זה. היו אנשים שהיו מופתעים מאוד. היו גם אנשים ששנאו את זה כי הרבה פעמים אנשים שונאים את האמת".

אנתוני התייחס לקווים הדומים בינו לבין ג'ורדן לאור העובדה שהשניים נחשבו גם לטיפוסים שליליים מבחינה תדמיתית: "אין משהו שתוכל לעשות אם מישהו רוצה לייצר נראטיב שלילי סביבך. מה שאני למדתי לאורך השנים זה שמה שיקרה יקרה. אנשים יגידו את מה שהם רוצים. פשוט אסור לתת להם דברים לדבר עליהם. אני עושה את העבודה שלי ועובד קשה. אם אתה יודע שאתה משקיע את כולך, אז מה שאחרים אומרים לא משנה לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully