וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט בארנס: "יש לא מעט שחקנים ב-NBA שלא רוצים לחזור לשחק בשל הגזענות"

שחקן העבר טוען: "שוחחתי עם מספר שחקנים בקליפרס ובלייקרס, וחלקם לא רוצים לשוב לפרקט בעקבות המצב בארצות הברית"

צילום מסך

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דמיאן לילארד מוחה נגד הריגתו של ג'יימס פלויד

אחרי המתנה ארוכה למדי, ב-31 ביולי ליגת הכדורסל הטובה מכולן - ה-NBA, אמורה לשוב לפעילות אחרי שנעצרה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ברחבי העולם. אלא שהלילה (בין שני לשלישי), טען שחקן העבר מאט בארנס שישנו סיכוי שהליגה לא תחודש, ולא בשל החשש מנגיף הקורונה.

על פי בארנס, בעקבות מקרי הגזענות הרבים נגד שחורים בארצות הברית ובראשם המוות הטרגי של ג'ורג' פלויד, כמה משחקני הליגה שוקלים שלא להופיע למשחקים. "אני וסנופ דוג שוחחנו עם כמה שחקנים מלוס אנג'לס לייקרס ולוס אנג'לס קליפרס, ולא כולם מרגישים בנוח עם המצב הקיים. חלק מהשחקנים רוצים לחזור לשחק, אבל יש שחקנים שלא רוצים לשוב בכלל".

"אם היו שואלים אותי את השאלה הזו, אני לא בטוח מה הייתה התשובה שלי", הוסיף בארנס. "הספורטאי שבי היה אומר כן, אבל אני בהחלט יכול להבין את אותם שחקנים שלא רוצים לשוב לשחק. הם רוצים להשקיף מהצד על כל מה שקורה במדינה שלנו ולראות מה יהיה הצעד הבא של הממשל לפני שייקחו החלטות. לא אופתע בכלל אם חלק מהקבוצות או שחקנים בודדים לא ירצו לשחק מתוך כבוד לג'ורג' פלויד".

מאט בארנס, גולדן סטייט ווריירס, מול פאו גאסול, סן אנטוניו ספרס. AP
הוא היה חוזר? בארנס/AP

בארנס הודיע לפני כשנתיים וחצי על פרישה מכדורסל. הוא שיחק בתשע קבוצות שונות ב-NBA מאז שנבחר בסיבוב השני בדראפט 2002. התחנה האחרונה שלו הייתה גולדן סטייט, אליה הגיע אחרי ששוחרר מסקרמנטו בפברואר שנה שעברה, אך העונה לא שיחק. הוא תרם לאלופה ממוצעים של 5.7 נקודות ו-4.6 ריבאונדים ב-20 משחקים בעונה הרגילה, אך כמעט שלא שותף בפלייאוף, שבסיומו זכו הווריירס באליפות מרשימה. אחרי שלא מצא קבוצה חדשה עם חוזה ראוי, בארנס החליט לפרוש, בסיומה של קריירה שלא פעם הייתה סוערת, עם לא מעט תקריות על על המגרש ומחוצה לו. ממוצעי הקריירה שלו עומדים על 8.2 נקודות ו-4.6 ריבאונדים למשחק.

הוא מעולם לא סיים עונה עם ממוצע של יותר מ-11 נקודות, אבל היה ידוע כשחקן הגנה מוערך ואגרסיבי (פעמיים בקריירה היה מדורג בין עשרת הראשונים בליגה בכמות העבירות בעונה), ושחקן שעולה מהספסל ומעניק אנרגיות מחודשות לקבוצתו. בשנים האחרונות עיקר הכותרות בנוגע לבארנס היו על תקריות מחוץ למגרש, כשהסתבך בקטטה אלימה במועדון לילה, ואף נקלע למריבה קשה עם דרק פישר בזמן שיצא עם בת זוגו הקודמת של בארנס.

  • עוד באותו נושא:
  • מאט בארנס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully