וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידוש ה-NBA בסכנה? עלייה בהידבקויות בנגיף הקורונה באורלנדו

בארה"ב מדווחים שביממה החולפת התגלו 62 נדבקים באזור שבו ישוחקו כל המשחקים ו-257 מקרים בחמשת הימים האחרונים. ב-NBA אופטימיים

צילום מסך

ב-NBA כבר נרגשים לקראת חידוש הליגה ב-31 ביולי. אלא שהקורונה לא ממש נעלמה בארצות הברית וכעת מתברר שישנה עלייה בהידבקויות בנגיף במחוז אורנג' באורלנדו, המיקום שבו כל המשחקים ישוחקו עד לסיום העונה. על פי הדיווחים אמש התגלו 62 נשאים של הנגיף במחוז פלורידה ו-257 בחמשת הימים האחרונים. מדובר בעלייה לעומת חודש מאי וזה עלול להדאיג את אדם סילבר וראשי הליגה.

שחקני לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס, דני גרין חוגגים. GettyImages
החזרה שלהם בספק? לברון ג'יימס וחבריו ללייקרס/GettyImages

ב-NBA עושים מאמצים כבירים כדי לבודד את האזור ולגרום למצב שבו אף אחד לא יידבק בחודשיים שבהם הליגה תשוחק, אלא שהדבקה של שחקן אחד עלולה לגרום לכך שהליגה תיעצר שוב ולא תחודש יותר. ראשי הליגה עדיין אופטימיים מאחר שנותרו שבעה שבועות לחידוש הליגה ויש לזכור שלא יהיה קהל באולמות, כך שההכנסה העיקרית תהיה מזכויות שידור וחוזים קיימים.

במסגרת המתווה, עונת 2019/20 תסתיים לכל המאוחר ב-12 באוקטובר - משמע תקופה ארוכה של לא פחות מ-10 שבועות ב"בועה" בפלורידה. מדובר בפרק זמן ממושך ובלוח זמנים שמעלה תהיות רבות. עדיין לא ברור אם בני משפחותיהם של השחקנים יוכלו להיות חלק מה"בועה" בדיסניוורלד, וגם אם כן - ככל הנראה תהיינה הגבלה של מספר המלווים לכל שחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully