וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NBA תחזור ב-31 ביולי, הדראפט נקבע ל-15 באוקטובר

בארצות הברית מדווחים כי הדראפט, בו צפוי דני אבדיה להיבחר במקום גבוה, ייערך עוד כארבעה חודשים. ראשי הקבוצות הצביעו ברוב של 1:29 בעד חזרת הליגה בפורמט שפורסם, רק פורטלנד התנגדה

צילום מסך

ועידת בעלי הקבוצות ב-NBA הצביעו הערב ברוב של 1:29 על המתווה שפורסם כבר אתמול (רביעי) שיאפשר את חזרת העונה ב-31 ביולי באורלנדו. איגוד השחקנים עבד בצמוד עם ראשי הליגה ועם נציגי השחקנים והערב התקיימה הישיבה הווירטואלית של בעלי הקבוצות.

אנשי ה-NBA העבירו לוח זמנים ותאריכים לבעלי הקבוצות כשהחזרה תתבצע, כאמור, ב-31 ביולי והליגה אמורה להיסגר ב-12 באוקטובר, כשבין לבין גם יהיה הלוטרי של הדראפ ב-25 באוגוסט בעוד הדראפט ייערך ב-15 באוקטובר והפרי אייג'נסי יתחיל ב-18 באוקטובר. מחנות האימון לקראת העונה הבאה יתחילו ב-10 בנובמבר ועונת 2020/21 תיפתח ב-1 בדצמבר.

הליגה תחודש בקומפלקס דיסניוורלד שבאורלנדו ב-31 ביולי, בהשתתפות 22 קבוצות שיתחרו זו בזו במתכונת של טורניר פנימי, כדי לקבוע את המיקומים הסופיים לקראת הפלייאוף. המתווה הוא כזה: אל 16 המדורגות הבכירות כרגע (מילווקי, טורונטו, בוסטון, מיאמי, אינדיאנה, פילדלפיה, ברוקלין ואורלנדו מהמזרח, הלייקרס, הקליפרס, דנבר, יוטה, אוקלהומה סיטי, יוסטון, דאלאס וממפיס מהמערב) יצטרפו גם ניו אורלינס, פורטלנד, פיניקס, סקרמנטו וסן אנטוניו מהמערב, ו-וושינגטון מהמזרח. בסך הכל, יהיו 13 קבוצות מהמערב ו-9 מהמזרח בטורניר סיום העונה. כל אחת מ-22 הקבוצות ישחקו שמונה משחקי עונה סדירה באורלנדו, כדי לקבוע את המיקומים הסופיים לפני תחילת הפלייאוף.

חלק מבעלי הקבוצות, שנותרו מחוץ ל-22 הקבוצות, לא הסכימו לפורמט של 22 הקבוצות, אבל החליט להצביע כן. רק פורטלנד הצביעה נגד ההחלטה, שנזקקה לתמיכה של של 75% מבעלי הקבוצות. קומישינר ה-NBA אדם סילבר אמר: "האשרור של בעלי הקבוצות היה צעד נחוץ בחזרת עונת ה-NBA. בזמן שמגפת הקורונה מציבה אתגר משמעותי, אנחנו מקווים לסיים את העונה בצורה אחראית ובטוחה בהתבסס על פרוטוקולים נוקשים תוך התייעצות עם מומחי רפואה. בו בזמן, אנחנו מבינים שבזמן שאנחנו מתכוננים לחזרת המשחקים, החברה שלנו מתמודדת עם טרגדיות של אלימות גזענית וחוסר צדק ונמשיך לעבוד צמוד עם הקבוצות והשחקנים כדי להשתמש במשאבים המשותפים שלנו ובהשפעה שלנו ולתרום לנושא בצורה אמיתית וקונקרטית".

לברון ג'יימס שחקן לוס אנג'לס לייקרס עם יאניס אנטטוקומפו שחקן מילווקי באקס. GettyImages
יש תאריך חזרה. לברון ואנטטוקומפו/GettyImages

חדשות עם חשיבות עבור הקהל הישראלי: הדראפט העונה ייערך ב-15 באוקטובר כשעוד לפני כן ייערך כמובן הלוטרי, שנקבע ל-25 באוגוסט. כמובן שזהו הדראפט בו אמור פורוורד מכבי תל אביב דני אבדיה להשתתף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully