וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

22 קבוצות NBA יערכו שמונה משחקי עונה סדירה באורלנדו לפני הפלייאוף

בארה"ב מדווחים על התכנית לחידוש העונה: מיני-טורניר ייערך על קביעת המקום השמיני בכל מחוז, בסך הכל יגיעו לאורלנדו 13 קבוצות מהמערב ו-9 מהמזרח. הלוטרי צפוי להיערך באוגוסט

צילום מסך

התוכנית לסיום העונה ב-NBA נחשפת אט אט. על פי אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN, ראשי הליגה גיבשו מתווה אותו יעלו להצבעה בפגישת וירטואלית ביום חמישי הקרוב. על פי המתווה שהוצע, הליגה תחודש בקומפלקס דיסניוורלד שבאורלנדו ב-31 ביולי, בהשתתפות 22 קבוצות שיתחרו זו בזו במתכונת של טורניר פנימי, כדי לקבוע את המיקומים הסופיים לקראת הפלייאוף.

אל 16 המדורגות הבכירות כרגע (מילווקי, טורונטו, בוסטון, מיאמי, אינדיאנה, פילדלפיה, ברוקלין ואורלנדו מהמזרח, הלייקרס, הקליפרס, דנבר, יוטה, אוקלהומה סיטי, יוסטון, דאלאס וממפיס מהמערב) יצטרפו גם ניו אורלינס, פורטלנד, פיניקס, סקרמנטו וסן אנטוניו מהמערב, ו-וושינגטון מהמזרח. בסך הכל, יהיו 13 קבוצות מהמערב ו-9 מהמזרח בטורניר סיום העונה.

ווג'נראוסקי צייץ שכל אחת מ-22 הקבוצות ישחקו שמונה משחקי עונה סדירה באורלנדו, כדי לקבוע את המיקומים הסופיים לפני תחילת הפלייאוף. לפי "האתלטיק", ייערך מיני-טורניר כדי לקבוע את המדורגת שמינית בכל אחד מהקונפרנסים, בהתבסס על הדירוגים של הקבוצות (אם המדורגת תשיעית תהיה בפער של למעלה מארבעה משחקים מהשמינית, השמינית תעפיל לפלייאוף. אם בפער נמוך יותר, הן יתחרו ביניהן על מקום בפוסט-סיזן).

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו לצד שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. GettyImages
התכנית קורמת עור וגידים/GettyImages

במסגרת המתווה, עונת 2019/20 תסתיים לכל המאוחר ב-12 באוקטובר - משמע תקופה ארוכה של לא פחות מ-10 שבועות ב"בועה" בפלורידה. מדובר בפרק זמן ממושך ובלוח זמנים שמעלה תהיות רבות. עדיין לא ברור אם בני משפחותיהם של השחקנים יוכלו להיות חלק מה"בועה" בדיסניוורלד, וגם אם כן - ככל הנראה תהיינה הגבלה של מספר המלווים לכל שחקן.

בנוסף, לוח הזמנים שהתגבש מצביע על כך שהליגה מתכוונת לדחות את פתיחתה של עונת 2020/21. על פי כריס מאניקס מ"ספורטס אילוסטרייטד", ב"תרחיש שהוצע, פתיחת העונה הבאה עלולה להיגרר עד ינואר, ואולי אפילו מאוחר יותר". הגרלת הלוטרי של הדראפט, כך דווח, תיערך במהלך אוגוסט.

שחקן ניו אורלינס זאיון וויליאמסון. GettyImages
גם זאיון יגיע לאורלנדו/GettyImages

הבעלים של יוסטון טילמן פרטיטה נשמע אופטימי לגבי חידוש העונה ואמר: "אין ספק שהליגה מאוד מאורגנת כרגע. כולנו רוצים שזה יקרה, אין שום בעיות במובן הזה. אנחנו הולכים לשחק כדורסל בסוף יולי, בין אם זה יהיה עם 16 קבוצות, 22 קבוצות או 30 קבוצות".

מאמן דנבר מייקל מאלון הוסיף ואמר: "אנחנו הולכים לאמץ כל שיטה שאדם סילבר יבחר. החבר'ה שלנו עובדים. לפני שהעונה הופסקה, ניקולה יוקיץ' הוריד בין 10 ל-15 ק"ג, הוא היה בכושר מדהים, ועכשיו הוא בכושר לא פחות טוב".

אם וכאשר העונה תחודש, זה ככל הנראה יקרה בלי חלק מהקבוצות החלשות בליגה - למשל אטלנטה, בעלת מאזן של 47:20, לצערו הרב של מאמנה לויד פירס: "יש לי את הקבוצה הכי צעירה ב-NBA, והדבר הכי גדול שאנחנו יכולים להרוויח ממנו הוא לשחק כדורסל. אם העונה תחודש ולא נהיה חלק ממנה, זה יפגע בצמיחה שלנו וביכולת להמשיך את המומנטום לקראת העונה הבאה. השחקנים שלי צריכים לצבור ניסיון במשחקים. אנחנו רוצים לשחק כדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully