וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות ה-NBA יוכלו לבצע החתמות חדשות ולרשום סגל רחב לטורניר סיום העונה

17 שחקנים יורשו לכל קבוצה, שתוכל להחליף שחקנים שלא ירצו לקחת חלק בטורניר באורלנדו. משחק חידוש העונה הוקדם ל-30 ביולי

אתר רשמי

ככל שמתקרבת שעת השין לקראת חידוש העונה ב-NBA, כך גדלות המחלוקות, החששות וכעת מסתבר גם הפילוג בין השחקנים שרוצים לחזור לבין אלו שלא רוצים לחזור. ב-ESPN מדווחים שבסביבות 50 שחקנים בכירים בליגה מדברים בגלוי ושלא בגלוי ביממה האחרונה על מספר חששות שלהם לקראת חידוש הליגה שתשוחק בבועה באורלנדו, אם כי לא הוגשה עדיין עתירה רשמית לארגון השחקנים נגד חידוש הליגה.

הערב (חמישי) מדווח שאמס צ'רניה מ"האתלטיק" שהקבוצות יורשו להביא 17 שחקני סגל לאורלנדו - שניים יותר משהעריכו תחילה. אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN הוסיף ודיווח כי אם שחקנים כלשהם יבחרו שלא לקחת חלק בסיום העונה, הקבוצות יורשו להחליפם - כמו גם שחקנים שייפצעו או שיחלו בקורונה. המשמעות היא ששחקנים שהיו חופשיים עד כה, יוכלו להצטרף ל-22 הקבוצות הבכירות. עוד הוסיף ווג'נראוסקי כי תאריך פתיחת העונה הוקדם ביממה, מה-31 ל-30 ביולי.

קומישינר ה-NBA אדם סילבר. AP
עובד נגד השעון כדי להכשיר את הקרקע לחזרת ה-NBA. אדם סילבר/AP

מנהלים ומאמנים ברחבי הליגה הביעו את הדאגה שלהם מאיך ששחקנים יתאימו את עצמם לסיטואציה שהם לא התנסו בה מעולם. על פי הדיווח רוב השחקנים שחוששים מחזרת הליגה מגיעים מקבוצות שלא נחשבות לפקטור בפלייאוף.

החששות נוגעים בין היתר לסיאוטציה של המשפחות, אי היכולת לעזוב לעזוב את מתחם הדיסני וורלד וההתפשטות של נגיף הקורונה באזור. כידוע, המשתתפים בליגה שתחזור באורלנדו, כולל השחקנים, לא יורשו לעזוב את המתחם של המשחקים ולחזור אליו בלי בידוד של 10 ימים.

יש לציין ששחקנים שיחליטו שלא לשחק באורלנדו לא יקבלו כסף עבור המשחקים שהם יחמיצו עד תום העונה. ב-NBA ובארגון השחקנים פועלים מסביב לשעון כדי להסדיר את כל התנאים ולהכשיר את הקרקע לחזרת הליגה, בתקווה שאף שחקן לא יידבק בנגיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully