וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו בונוצ'י: "הפנדל של רונאלדו? אפילו הגדולים ביותר נכשלים לפעמים"

ביובנטוס חגגו עלייה לגמר הגביע אחרי 0:0 מול מילאן, הבלם הודה: "היה מוזר לשחק באצטדיון ריק". סארי: "רונאלדו לא רגיל להחמיץ, אבל זה קורה". וגם: המחקר הארגנטינאי שקבע מי בועט טוב יותר מהנקודה הלבנה - הכוכב הפורטוגלי או ליאו מסי

אתר רשמי

בווידאו: מילאן באימון לקראת חצי הגמר

אמנם זה נגמר רק ב-0:0, אבל אחרי שלושה חודשים ארוכים, אתמול (שישי) הכדורגל האיטלקי חזר, עם משחק הגומלין בחצי גמר הגביע בין יובנטוס למילאן שנגמר ללא שערים, מה שהעניק לגברת הזקנה את הכרטיס לגמר אחרי 1:1 במשחק הראשון.

כריסטיאנו רונאלדו יכול היה להעלות את קבוצתו ליתרון בשלב מוקדם של המשחק, אך בעט פנדל לקורה. למרות זאת, בסיום הוא לא ממש התרגש מכך. "היה שונה להתחיל מחדש, אבל אני שמח שהשגנו את המטרות שלנו - רומא, אנחנו באים", כתב הכוכב לעוקביו באינסטגרם.

לאחר החמצת הפנדל, בארגנטינה החליטו לבדוק מי בועט פנדלים טוב יותר - רונאלדו או מסי. מסתבר שלכוכב הפורטוגלי אחוז טוב יותר מהנקודה הלבנה - מתוך 153 בעיטות הוא החמיץ רק 26 (83 אחוז דיוק), בעוד שמסי עומד על 77 אחוז (החמיץ 27 מ-92 ניסיונות).

"הוא לא רגיל להחמיץ פנדלים, אבל גם זה קורה", אמר מאוריציו סארי. "הוא בעט לקורה, באותה מידה זה יכול היה גם ללכת פנימה".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
גם זה קורה. רונאלדו/רויטרס

המאמן התייחס גם למשחק: "הייתי מופתע מאוד מ-30 הדקות הראשונות שלנו במשחק. הנענו את הכדור בצורה נהדרת ושלטנו בנעשה על כר הדשא. השחקנים היו נראים חדים מאוד וזה משמח אותי. אחרי שמילאן ספגה כרטיס אדום, הקצב קצת ירד, יכול להיות שזה קשור לכך שהאצטדיון היה ריק מקהל".

"היה מוזר לשחק באצטדיון ריק בהתחלה", הודה לאונרדו בונוצ'י. "אם זה לא הספיק, מילאן הקשתה עלינו מאוד, אפילו בעשרה שחקנים. נכון, המשחק הסתיים בתיקו, אבל אנחנו עשינו את שלנו והמשכנו לשלב הבא. הפנדל של כריסטיאנו? אפילו הגדולים ביותר נכשלים לפעמים. אין לי ספק שבהמשך הדרך נראה גרסה משופרת של רונאלדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully