וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר הפר את הבידוד, מכבי תל אביב נקנסה על ידי המנהלת

12.6.2020 / 12:33

סנטר מכבי תל אביב, שהצהיר שאין בכוונתו לעמוד בדרישה לבידוד ביתי, תועד בקניון סמוך לביתו. הקבוצה בתגובה: "רואים זאת בחומרה"

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

אמארה סטודמאייר הצהיר כבר לפני שבועיים שאין בכוונתו לעמוד בהנחיה להישאר בבידוד ביתי במהלך משחקי ליגת העל, והיום (שישי) גם קיים. סנטר מכבי תל אביב תועד מסתובב עם מסיכה בקניון בתל אביב, מה שלא הותיר למנהלת הליגה ברירה אלא לקנוס את המועדון ב-30 אלף שקל - גובה הקנס שהשיתה גם על הפועל תל אביב בגין הפרת הבידוד של שחקנה ג'ורדן המילטון.

על פי הודעת המנהלת, "אנו קוראים לקבוצות להנחות את השחקנים לשמור על נהלי הבידוד למרות הקשיים".

מכבי תל אביב מסרה בתגובה: "אמארה סטודמאייר הוא אב חד הורי המתגורר עם בנו. ראינו את התמונות שבהן הוא נראה עורך קניות במרכז הקניות הצמוד למקום מגוריו עם מסיכה על פניו. על פי ההנחיות אסור לאמארה להסתובב בחוץ ולערוך קניות ומדובר בהפרת ההנחיות. השחקנים חייבים לעמוד בכללים שנקבעו והמועדון רואה בחומרה כל הפרת הנחייה. חייבים לעמוד בכללים, נקודה".

כמו כן, ציננו בקבוצה שהקבוצה ערכה אתמול סבב שני של בדיקות קורונה לשחקנים. הבדיקה של סטודמאייר יצאה שלילית.

אמארה סטודמאייר מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
עמד במילה שלו. סטודמאייר/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

כזכור, לפני כשבועיים כתב סטודמאייר ברשתות החברתיות: "הרגע התבשרתי על כך שכל שחקני ליגת העל נדרשים להישאר בבתים במשך חודשיים, בזמן שאנשי הצוות ושאר התושבים במדינה יכולים ליהנות מהקיץ היפהפה בישראל. אני אב חד הורי שצריך לדאוג לילד שלו לאוכל, בית ספר ושאר פעילויות, ואין שום סיכוי שאשאר בבית במשך חודשיים. נשארתי בישראל לכל אורך תקופת הבידוד וצייתתי לכל החוקים, אבל עכשיו השחקנים נענשים. מצטער, אני לא יכול לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully