וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב אופטימית: "הפרשה לא צריכה לפגוע באליפות שאנחנו רוצים"

12.6.2020 / 10:55

הצהובים מאמינים שהמועדון מספיק חזק כדי להתמודד עם פרשת המין: "קשה לראות אותנו מתמוטטים במשחקים שנשארו עד סוף העונה". הערכה: השחקנים החשודים יכללו בסגל לבאר שבע כדי שלא "יסומנו"

סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: ניב אהרונסון

במכבי תל אביב מאמינים שהמועדון מספיק חזק כדי להתמודד עם פרשת המין המטלטלת בה מעורבים שניים משחקני הקבוצה. באופן טבעי, הפרשה נפלה על כל הקבוצה כרעם ביום בהיר. אבל אלה לא רק 12 נקודות ההפרש בין מכבי תל אביב למכבי חיפה שמייצרות את הביטחון ששום דבר לא יכול למנוע אליפות בתום העונה - זה בעיקר הסגל הגדול והחזק שיש למכבי תל אביב, למרות שכרגע הוא עלול לספוג מכה קשה אם שני השחקנים ייכנסו לרוטינה של חקירות.

"יש בסיס חזק לקבוצה ואנחנו צריכים לדעת לעבור את המשבר הזה ולקחת את האליפות העונה", אומרים במועדון הבוקר (שישי). "ברור שזה לא פשוט לקיים שגרת אימונים ומשחקים כשהתקשורת מבקשת לדעת כל פרט וכשהשחקנים נחשפים להתעסקות בקבוצה לא בהיבט הספורטיבי. אבל קשה לראות התמוטטות של הקבוצה בשבעת המשחקים שנותרו לסיום העונה. הפרשה הזו לא צריכה לפגוע באליפות שאנחנו רוצים לעשות".

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
הצהובים משתדלים להתעסק בכדורגל/דני מרון

המאמן ולאדן איביץ' קיבל עדכון מכל הגורמים במועדון באשר להתפתחויות האחרונות ובשיחה קצרה שקיים עם כל השחקני, כאשר שני השחקנים המדוברים ביניהם, אמר: "אני יודע שזו לא תקופה פשוטה עבור כולנו כאן, אבל אנחנו צריכים לדעת להפריד בינה לבין המציאות שלנו ולהתרכז במשימה שיש לנו, כי הדרך עוד לפנינו".

עדיין לא ברור אם שני השחקנים יהיו בסגל ביום שני מול הפועל באר שבע. ההערכה היא שהם יכללו בסגל גם אם לא יפתחו במשחק, כדי לא "לסמן" אותם לציבור בבירור כמי שחשודים בפרשת המין אחרי שבית המשפט הוציא צו איסור פרסום.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully