וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בית"ר ירושלים: פודגורנו עשוי לפתוח, התלבטות לגבי שועה. תמיר עדי יפתח מנגד

12.6.2020 / 15:42

בלבול מתלבט בין הכישרון הצעיר ליאניק וילדסחוט, ובין שועה לפלקושצ'נקו, שזוכה לעדיפות. פלומן ימשיך בחוד של בית"ר (שבת, 21:00, ספורט 5)

מחזור 30הסתיים13/06/2020
מכבי חיפה
    0
      בית"ר ירושלים
      האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

      בווידאו: רוני לוי לקראת המשחק

      מכבי חיפה

      ירדן שועה כבר התנצל בפני ראשי המועדון על הפרת הבידוד, ואם לא תתקבל החלטה מפתיעה של הצוות המקצועי, הוא יכלל בסגל למשחק. בכל מקרה, ביום ראשון תיערך לו ועדת משמעת. נטע לביא יחזור לסגל וצפוי לפתוח לצד עופרי ארד, שחוזר גם הוא. עאיד חבשי הפצוע נמצא בספק גדול למשחק, ולפי שעה הוא לא צפוי להיות חלק מהסגל.

      בחלק ההתקפי נראה שלבלבול ישנה התלבטות בין יאניק וילדסחוט לבין סוף פודגורנו הצעיר, ובנוסף בין מקסים פלקושצ'נקו לירדן שועה, כשהראשון זוכה לעדיפות משום שהחלוץ לא התאמן ביום רביעי באופן סדיר בשל הפרת הבידוד וההמתנה לתוצאות בדיקת הקורונה. יש לציין שכל הקבוצה הייתה בחופש בימים שלישי וחמישי ולמעשה האימון ברביעי היה האימון היחיד השבוע בקצב מלא, דבר שגרר ביקורת צמד מספר שחקנים.

      שחקן מכבי חיפה עאיד חבשי. דני מרון
      עדיין לא כשיר. עאיד חבשי/דני מרון

      בית"ר ירושלים

      הירושלמים יקוו להשיג ניצחון ראשון במהלך משחקי הפלייאוף העליון. עד עתה צברה הקבוצה 2 נקודות מתוך 9 אפשריות ונוצרה סיטואציה מתוחה בין הבעלים משה חוגג למאמן רוני לוי, עם סימני שאלה גדולים על המשך ההתקשרות בין הצדדים בסיום העונה. בבית"ר מקווים כי השיפור במשחקה של הקבוצה נגד מכבי תל אביב יימשך גם מחר.

      רוני לוי מתכוון לתת קרדיט ל-11 שפתחו נגד הצהובים. אנז' פרדי פלומן שוב יעלה בחוד, תמיר עדי תורגל ברוב האימון בקישור על חשבון דן איינבינדר ואילו בהגנה אנטואן קונטה מועדף כמגן ואילו טל בן חיים ודיוגו ורדאסקה כבלמים. אופיר קריאף ומקס גרצ'קין הפצועים לא ייכללו בסגל.

      אנז' פרדי פלומן שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
      ימשיך בחוד. פלומן/דני מרון

      טריוויה

      * 117 מפגשי ליגה היו עד היום בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (115 בליגה הבכירה, שניים בליגה הארצית). המאזן הכולל: 46 ניצחונות למכבי חיפה, 42 לבית"ר ירושלים ו-29 תוצאות תיקו.

      * כל 12 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות שנערכו בחיפה גם הגיעו להכרעה (5:7 למכבי חיפה). התיקו האחרון היה 3:3 באוקטובר 2010. שלומי אזולאי, היום בבית"ר, הפך עבור הירוקים עם צמד אחרי שנכנס במקום עידן ורד, אבל חן עזריאל השווה בתוספת הזמן. דן איינבינדר פתח בהרכב בית"ר.

      * מכבי חיפה ללא ניצחון בשלושת המחזורים האחרונים. ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון היו לה לאחרונה באוקטובר 2018.

      * גם בית"ר עדיין ללא ניצחון בפלייאוף וכבשה בו רק שער אחד - פחות מכל קבוצה אחרת (כולל בפלייאוף התחתון, שם היו רק שני משחקים).

      הרכבי הקבוצות

      שופט: עידן לייבה
      אצטדיון: חיפה

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully