וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חסון: "איש לא יודע מה ההעדפות שלי. נותן עוד צ'אנס לרוטנשטיינר"

12.6.2020 / 13:00

יו"ר ההתאחדות מקווה להגיע לסיכום עם המנהל הטכני של הנבחרות, אבל גם הוא יודע: "יש דברים בסיסיים שאי אפשר שלא לבצע אותם אם רוצים להמשיך יחד, ולא רק במישור הכספי. גם אם יעזוב, ארצה שהרצוג ימשיך"

סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: ניב אהרונסון

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון עדיין מקווה שהמנהל הטכני של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר יתעשת ויקבל את התנאים שהציב לו כדי להמשיך לשנתיים נוספות בתפקידו. כפי שפורסם כאן אתמול (חמישי), נפער פער גדול בין הצדדים גם בשל הרצון של חסון לראות את האוסטרי עוסק רק בפיתוח הכדורגל הישראלי ופחות בנבחרת הבוגרת וגם בשל מתווה הקיצוץ שהציע חסון לרוטנשטיינר, שבבסיסו הפחתה של 40 עד 50 אחוז בשכר אבל קבלת הכסף בחזרה בצורה של בונוסים על הישגים. רוטשנטיינר, כזכור, מוכן לקיצוץ של 15 אחוז בלבד בעלות השכר שלו שעומדת על 3 מיליון שקל.

בשיחה עם וואלה! ספורט הבוקר אמר חסון: "סיימנו את הפגישה אתמול בהחלטה שניתן עוד צ'אנס אחד לשני כדי להמשיך בכל זאת. קבענו לדבר בשבוע הבא שוב ובסך הכל לסגור הכל לכאן או לשם תוך עשרה ימים מקסימום. אני רוצה לראות את וילי רוטנשטיינר ממשיך ומי שאומר אחרת, אינו דבר אמת. יש דברים בסיסיים, במיוחד בתקופה הזו אחרי הקורונה, שאי אפשר שלא לבצע אותם אם רוצים להמשיך יחד. זה לא רק בהיבט הכספי שכולם עוסקים בו, אלא גם במהות ובהגדרת התפקיד. אני חושב שווילי רוטנשטיינר איש מקצוע מצוין ואין לי ספק שהכדורגל הישראלי יכול ליהנות ממנו בשנתיים הקרובות אם הוא יחליט לקבל את מה שהצעתי לו. אני מאוד מקווה שמשהו יביא את וילי להחליט שהוא רוצה להישאר איתנו כי זה עוד לא מאוחר. אני יודע שאין לכך אחוזים יותר מדי גדולים, אבל כל עוד יש סיכוי אני עדיין מאמין שמשהו ישתנה".

המנהל הטכני של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר. לילך וייס, עיבוד תמונה
"איש מקצוע מצוין". רוטנשטיינר/עיבוד תמונה, לילך וייס

נראה שהסיכוי קלוש עד בלתי קיים. אתה כבר סגור על המנהל הטכני הבא ועל המאמן של נבחרת ישראל הבוגרת?

"ראשית, גם אם וילי לא ימשיך איתנו, הייתי בהחלט רוצה לראות את אנדי הרצוג ממשיך. אבל אני שומע וקורא שאנדי לא יישאר אם וילי לא נשאר. צריך להכיר אותי כדי לדעת שעד אשר לא ייחתך וייסגר משהו עם וילי או אנדי, לא אעשה את הצעד הכי קטן מול אנשי מקצוע אחרים. אין איש בעולם שיודע מה עובר לי בראש באשר למחליפים כי לא שיתפתי בדיעותיי איש. אני יכול להתייעץ עם חברי הוועדה המקצועית. יכול לדבר, לשאול, להתעניין, אבל איש לא יודע מה ההעדפות שלי לקראת העתיד".

אם רוטנשטיינר לא ישנה את דעתו, ההתאחדות לכדורגל תצטרך לסכם איתו על גובה הפיצוי ולא יהיה מדובר בסכום קטן, מאחר שעלות העסקתו לשנתיים וחודשיים שנותרו לחוזהו היא מעל 6 מיליון שקל. משבר הקורונה מאפשר להתאחדות להשתחרר מהחוזה של האוסטרי אבל הפיצוי יהיה חייב להיות מוסכם על שני הצדדים. בפגישה אתמול סיכמו חסון ורוטנשטיינר שאם הם נפרדים סופית, הם יידעו לשמור על ידידות ולא יטיחו רפש אחד בשני.

עוד בוואלה!

מחלוקת בין רוטנשנטיינר וחסון - ייפגשו שוב בעוד עשרה ימים

לכתבה המלאה
אורן חסון במשרדי ההתאחדות לכדורגל. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הסיכויים לא גבוהים. חסון/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

האיש שיחליף את רוטנשטיינר יהיה אמון רק על פיתוח הנבחרות הצעירות, טיפוח הכישרונות הצעירים, הקמת מרכזי המצוינות ברחבי הארץ ושדרוג מקצועיות המאמן הישראלי. אלה הסעיפים שיתבקש למלא, כאשר הנגיעה לנבחרת הבוגרת תהיה שולית.

בכל הקשור למשרת מאמן הנבחרת המועמדים נותרו יוסי אבוקסיס, ברק בכר וניר קלינגר כאשר לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות ביחס לאחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully