וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות שיא בקרית שמונה, ברעננה יודעים: "המטרה לשחק על הכבוד"

12.6.2020 / 15:33

בקבוצה מהצפון רוצים להמשיך במומנטום, התלבטות בין סמואל בראון וסילאס. לחמן: "צריך לגלות אחריות עד הרגע האחרון" (שבת, 20:00, 5STARS)

סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: ניב אהרונסון

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב מגיעים לאימון לאחר חשיפת הפרשה

עירוני קרית שמונה

דריכות גדולה בעירוני קרית שמונה לקראת המשחק מול הפועל רעננה מחר. בקבוצה הצפונית מבינים שהניצחון של סקציה נס ציונה השאיר אותם מסובכים עמוק במאבקי ההישרדות והמטרה היא להמשיך במומנטום אחרי הניצחון 0:3 במחזור הקודם. "אנחנו חייבים לנצח, אחרת אנחנו יכולים למצוא עצמנו מתחת לקו האדום", אמר שחקן בקבוצה. "רוצים מאוד להציג את אותה יכולת כמו במשחק הקודם". בצד המקצועי קיימת התלבטות בין סמואל בראון שישוב לסגל לבין סילאס.

סמואל בראון שחקן עירוני קרית שמונה עם גיא בן לולו. ברני ארדוב
ישוב לסגל, לא ברור האם להרכב. סמואל בראון/ברני ארדוב

הפועל רעננה

מהעבר השני תעמוד הפועל רעננה, שרק נס ישאיר אותה בליגת העל. "אנחנו מבינים שירדנו כמעט בוודאות", הודה אחד השחקנים הבכירים, "המטרה עכשיו היא לשחק על הכבוד ולהראות רוח לחימה ושאנחו ספורטאים אמיתיים".

"אם ציפו לדעיכה מצידה של רעננה, לא כך הם פני הדברים", טען היום המאמן אייל לחמן. "הכוונה היא לגלות אחריות עד לרגע האחרון, ופירושה של אחריות זה גם להיות מחויבים במשחק ההגנה ולהפסיק עם המגמה של ספיגה מרובה. עם כמות מזערית של ניצחונות מתחילת העונה הגיע הזמן שרעננה גם תשאף לנצח ולשחק בכל הרצינות עם הראש למעלה כמו ספורטאים - עד השנייה האחרונה". כרם ארשיד הוסיף: "אנחנו נערכים בצורה טובה, הצוות מכין אותנו היטב לקראת המשחק, אנחנו במלחמת הישרדות ובאים לנצח - לא משנה מה הסיכויים להישארות, אנחנו נלחמים עד הסוף".

אייל לחמן מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
מקווה לשמור על סיכוי להישאר גם אחרי המשחק. לחמן/ברני ארדוב

טריוויה

* הפסד ליגה שביעי ברציפות יוריד את הפועל רעננה מבחינה מעשית לליגה הלאומית אחרי שבע שנים רצופות בליגת העל. הפער בין הקבוצות יצמח ל-12 נקודות, כשבקופה יישארו 12 והפרש השערים של רעננה נחות משמעותית.

* אייל לחמן הפסיד בכל 10 משחקיו האחרונים כמאמן בליגת העל: שניים כעת עם רעננה ועוד שמונה ברצף בעונת הירידה של הפועל ראשון לציון ב-2012.

* ירידת ליגה נוספת תהיה השישית בקריירה של לחמן. הוא ירד עם הפועל פתח תקוה וראשון לציון ללאומית ועם הפועל אשקלון לליגה א', ופוטר בעבר במהלך עונות הירידה של הפועל כפר סבא ומכבי הרצליה.

* עירוני קרית שמונה הפסידה בארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה. רצף ארוך יותר (שבעה הפסדים) היה לה רק בעונת הירידה ב-2008/09. את רעננה היא לא ניצחה בחוץ מאז ה-0:3 בדצמבר 2016.

* קובי רפואה התחיל את הקדנציה בקרית שמונה עם ניצחון 1:2 על הפועל רעננה ויש לו סך הכול שלושה ניצחונות מולה בשבעה משחקים כמאמן.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: רמת-גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully