וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של דיברתולומאו: מכבי תל אביב החתימה את פרדריק בורדיון

11.6.2020 / 18:22

אחרי שהתבשרו שדיברתולומאו סיים את העונה, הצהובים עיבו את עמדת הרכז והחתימו את אקס ראשון לציון עד תום העונה: "יש לו את האופי הנדרש כדי להילחם על המטרות שלנו"

צילום: ניר שטיינברג, באדיבות דוברות עיריית קריית מוצקין

לאחר שאיבדה את ג'ון דיברתולומאו להמשך העונה בליגת העל, מכבי תל אביב מצאה מחליף בעמדת הרכז. האלופה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של פרדריק בורדיון, ששיחק העונה במכבי ראשון לציון.

המאמן יאניס ספרופולוס אמר: "החלטנו לצרף שחקן טוב אחרי הפציעה של ג'ון דיברתולומאו במטרה שיוסיף לנו איכות, מדובר בשחקן שיש לו את האופי הנדרש כדי להילחם על המטרות של מכבי תל אביב. אני רוצה להוסיף שכולנו עם ג'ון, כולנו אוהבים אותו ומאחלים לו לחזור חזק מאי פעם".

בורדיון (29, 1.93), שחתם עד תום העונה, שוחרר מראשון לציון כשבועיים לפני היציאה לפגרת הקורונה, לאחר שתרם העונה 7.2 נקודות ו-2.8 אסיסטים למשחק. הוא החזיק בהצעה נוספת ממכבי חיפה, הקבוצה בה החל את הקריירה שלו בליגה הישראלית בעונת 2017/18, אבל העדיף להצטרף לצהובים כגיבוי בעמדת הרכז.

שחקן מכבי תל אביב פרדריק בורדיון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
יהיה רכז מחליף במכבי תל אביב. בורדיון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

חידוש הליגה נדחה ביממה אחת, ויתקיים ביום ראשון ה-21 ביוני. זאת בשל הדרבי התל אביבי בכדורגל שמיועד למוצאי שבת, ה-20 בחודש. מנהלת הליגה פירסמה את מועדי המחזור ה-22, שישלים את הסיבוב השני ולמעשה יהיה הראשון בשארית העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully