וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של ג'ון דיברתולומאו? מכבי תל אביב במגעים עם פרדריק בורדיון

10.6.2020 / 15:55

אחרי שאיבדו את הקפטן לשארית העונה, פועלים הצהובים להנחית את המתאזרח ששיחק בראשון לציון. פורסמו מועדי המשחקים במחזור החזרה לליגה. שמעון מזרחי נפגש עם שר התרבות והספורט חילי טרופר

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

בסרטון: ג'ייק כהן מסביר את המחאה נגד חידוש הליגה

מכבי תל אביב חשה חשופה לאחר שאיבדה אתמול (שלישי) את ג'ון דיברתולומאו להמשך העונה בליגת העל, וכעת היא פועלת כדי לאתר לו במהירות מחליף, שבוע וחצי לפני חידוש המשחקים. האלופה פנתה לפרדריק בורדיון, ששיחק העונה במכבי ראשון לציון, ומנהלת איתו מגעים במטרה להנחיתו על חוזה קצר טווח בהקדם האפשרי.

בורדיון (29, 1.93) שוחרר מראשון לציון כשבועיים לפני היציאה לפגרת הקורונה, לאחר שתרם העונה 7.2 נקודות ו-2.8 אסיסטים למשחק. הוא מחזיק בהצעה נוספת ממכבי חיפה, הקבוצה בה החל את הקריירה שלו בליגה הישראלית בעונת 2017/18, לפני שעבר להפועל אילת.

מילוש תאודוסיץ' שחקן וירטוס בולוניה מול פרדריק בורדיון שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
מהלך בזק. פרדריק בורדיון מול מילוש תאודוסיץ', העונה ביורוקאפ/קובי אליהו

חידוש הליגה נדחה ביממה אחת, ויתקיים ביום ראשון ה-21 ביוני. זאת בשל הדרבי התל אביבי בכדורגל שמיועד למוצאי שבת, ה-20 בחודש. מנהלת הליגה פירסמה את מועדי המחזור ה-22, שישלים את הסיבוב השני ולמעשה יהיה הראשון בשארית העונה.

ביום ראשון: מכבי תל אביב - מכבי אשדוד (19:00), הפועל באר שבע - הפועל חולון (19:15), מכבי חיפה - הפועל תל אביב (19:15) והפועל ירושלים - מכבי ראשון לציון (21:15). ביום שני יינעל המחזור עם המשחקים בין הפועל אילת לעירוני נס ציונה (19:35) ובין עירוני נהריה לגלבוע/גליל (20:00).

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי והמנכ"ל עדלי מרכוס נפגשו עם שר התרבות והספורט הנכנס ח"כ חילי טרופר. באתר המועדון נכתב: "בשיחה דובר רבות על משבר הקורונה והפגיעה בקבוצות הספורט. ההכרח בפיצויים כספיים לשנה הנוכחית, ההקלה בסגר הארוך שבו נתונים השחקנים ורשת הבטחון לעונה הבאה. הבהרנו כי קיים סיכון לפתיחת העונה הבאה אם לא תיפרש רשת בטחון. השר הבין את המשמעות ואמר שיפעל בנושא מול משרד האוצר".

"הייתה פגישה טובה, מתוך מטרה משותפת לקדם את הכדורסל הישראלי", אמר טרופר. "סוכם שנמשיך לפעול ביחד עם מכבי תל אביב וכלל קבוצות הליגה כדי שליגת הכדורסל תוכל להמשיך ולפעול לטובת כלל אוהדי הכדורסל". מזרחי סיפר בתום הפגישה: "פגשנו איש מיוחד שאהבת הספורט יוקדת בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully