וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו העלה את פרטיזן לגמר הגביע, שער ובישול לוייסמן

הישראלי כבש בדרבי של בלגרד מול הכוכב האדום והעלה את קבוצתו לגמר הגביע הסרבי. שון וייסמן כבש בעקב ובישל בהפסדה של וולפסברגר 4:2 להארטברג

אתר רשמי

בווידאו: ברצלונה מתאמנת

* ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד אירחו הערב את הכוכב האדום בלגרד ל"דרבי הנצח", במסגרת חצי גמר הגביע הסרבי ויצאו עם ידם על העליונה עם ניצחון 0:1 ועלייה לגמר הגביע. הישראלי פתח בהרכב קבוצתו וכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-58. נאתכו הוחלף בדקה ה-67, וראה מהספסל את חבריו שומרים על שער היתרון היקר שכבש, בדרך לגמר הגביע הסרבי.

* אחרי ששבת מכיבושים באופן די נדיר במחזור הקודם של הבונדסליגה האוסטרית, שון וייסמן חזר למצוא את הרשת. חלוץ וולפסברגר וקבוצתו אירחו את הארטברג במחזור השלישי של הפלייאוף העליון, וכבר צעדו ביתרון 0:2 מול הקבוצה מהמקום החמישי, כששון וייסמן בישל את השער הראשון וכבש את השער השני לאחר שהסיט באמנות עם העקב כדור שנבעט לכיוון השער.

מדובר בשער ה-24 העונה של החלוץ הישראלי בליגה, אך לצערה של קבוצתו, היא איבדה את נמניה רניץ' הסרבי בצהוב שני, וראתה כיצד האורחת כובשת רביעייה והופכת את התוצאה. 2:4 להארטברג בסיום. וולפסברגר נותרה רביעית, כשהיא רחוקה 7 נקודות מהמקום הראשון.

שחקנה של פרטיזן בלגרד ביברס נאתכו. GettyImages
העלה את קבוצתו לגמר הגביע. נאתכו/GettyImages

* מאוויס צ'יבוטה שיחק 71 דקות ב-1:1 של לודוגורץ רזגארד נגד ארדה במשחק במסגרת המחזור ה-25 בליגה הבולגרית. טאלב טואטחה היה זה שהחליף את צ'יבוטה בדקה ה-71. דן ביטון נותר מחוץ לסגל.

* אלון תורג'מן הפצוע לא נכלל בסגל של ויסלה קרקוב למשחק נגד ראקוב במחזור ה-29 בליגה הפולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully