וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראל דגני: "כל שחקן יודע שהוא מחוייב לתת מאה אחוז, כקפטן אדאג לכך"

10.6.2020 / 17:34

קפטן הפועל תל אביב שעדיין שבור מההדחה הכואבת מגביע המדינה העלה פוסט לאינסטגרם והבטיח לאוהדים כי הוא וחבריו יתנו הכל עד סוף העונה למרות אובדן התואר

אוראל דגני מדבר אחרי ההדחה בחצי גמר גביע המדינה/האתר הרשמי של הפועל תל אביב

בווידאו: אוראל דגני מדבר לארח ההדחה בחצי גמר הגביע

בהפועל תל אביב עדיין מתקשים לעכל את ההדחה המאכזבת אמש (שלישי) בחצי גמר גביע המדינה לאחר הפסד 2:0 מול מכבי פתח תקוה. מוליכת הליגה הלאומית פתחה בטירוף ועלתה ליתרון מוקדם לאחר פנדל מדויק של גיא חדידה בדקה ה-5, ולמרות שהשתלטה על המשחק ותקפה על מנת להשיג את השוויון, נכנעה הקבוצה של ניר קלינגר למוליכת הליגה הלאומית ותסיים את העונה ללא תואר.

קפטן הקבוצה אוראל דגני העלה פוסט לאינסטגרם בו הביע את אכבתו ואכזבת חבריו מההדחה הכואבת, אך גם הבהיר כי הפועל תל אביב לא מתכוונת לוותר על העונה, והבטיח לאוהדים כי יתנו את כל כולם בכל אחד ממשחקי הפלייאוף העליון אשר נותרו. "כל שחקן כדורגל, בטח בהפועל ת"א יודע שהוא מחויב לתת 100% מעצמו בכל משחק ומשחק וכך נעשה עד סיום העונה, כקפטן, אני אדאג לכך", כתב דגני.

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"עשינו השנה שינוי משמעותי עם החזרת הקבוצה לפלייאוף העליון". אוראל דגני/ברני ארדוב

"אנחנו רוצים שתמשיכו ליהנות מלראות אותנו ונעשה הכל כדי לשמח אתכם כמה שניתן", כתב קפטן האדומים לאוהדים והבטיח כי רוח השינוי שעבר המועדון, שהגיע מתחתית הליגה לפלייאוף העליון, עדיין פועמת: "עשינו השנה שינוי משמעותי עם החזרת הקבוצה לפלייאוף העליון ולחצי גמר הגביע, הדרך הזו לא נגמרה אתמול ונמשיך ללכת בה עד שנגיע למטרות שכולנו חולמים עליהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully