וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגיונר הבא? אוסטריה וינה מגלה עניין רב באליאל פרץ

10.6.2020 / 10:27

קשר הפועל חדרה מעורר עניין מעבר לים ועשוי להצטרף לשון וייסמן בליגה האוסטרית בקיץ הקרוב. אם יימכר, סכום ההעברה יתחלק עם מכבי תל אביב, שעדיין מחזיקה ב-50 אחוז מכרטיסו

אוסטריה וינה מגלה עניין רב בקשר הפועל חדרה אליאל פרץ, שעשוי לעבור לקבוצה האוסטרית בקיץ. סוגיית הקורונה והשפעת הנגיף על הכדורגלן הישראלי ומעבר לחו"ל עוד ייבחנו בוודאי בחודשיים הקרובים, אבל ידוע שסוכני השחקנים בישראל מנסים כבר להתניע כמה עסקאות.

פרץ, 23, שנמכר ממכבי תל אביב להפועל חדרה בקיץ שעבר, הציג יכולת טובה העונה ובעונה שעברה, ועורר תשומת לב גם בפולין, אולם לוואלה! ספורט נודע כי דווקא הקבוצה האוסטרית, המדורגת כרגע במקום השני בפלייאוף התחתון, התלהבה מאוד מביצועיו. באוסטריה קיימת דעה מקצועית טובה על הכדורגלן הישראלי בזכות היכולת המצוינת של שון וייסמן העונה ושל מונס דאבור בשנים קודמות, וגםבשל עבודתם של וילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג בישראל. בעבר שיחקו במדינה גם עומר דמארי, שי הולצמן, ראובן עובד, רועי קהת ואלון תורג'מן.

אליאל פרץ הפועל חדרה. דני מרון
על הכוונת. פרץ/דני מרון

אם אוסטריה וינה אכן תרצה להיכנס למשא ומתן ולרכוש את כרטיסו של השחקן, התמורה תתחלק עם מכבי תל אביב, שעדיין מחזיקה ב-50 אחוז מכרטיסו. כך או אחרת, אם פרץ לא יעבור לחו"ל, יש לו חוזה לעונה הבאה בהפועל חדרה, אבל הקבוצה תתקשה לעמוד בו ומצפה שהקשר יקצץ על פי דרישת המועדון.

העונה כבש פרץ שמונה שערי ליגה. בפברואר האחרון, קצת לפני פגרת הקורונה, כבש זה משחק שלישי ברציפות וזכה למחמאות: בחדרה החמיאו לאליאל פרץ, שחזר מצוין מהפציעה וכבש אתמול משחק שלישי ברציפות. "אליאל הוא כוכב כדורגל, חד וחלק. בשנה הבאה הוא יהיה בוודאות במכבי תל אביב".

  • עוד באותו נושא:
  • אליאל פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully