וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "אוי ואבוי אם נחשוב שאנחנו פייבוריטים מול בני יהודה"

10.6.2020 / 8:39

הקבוצה מבירת הנגב למדה את הלקח של הפועל תל אביב לקראת חצי גמר הגביע? "קלינגר בא נגדנו בהרכב חזק ואולי שילם את המחיר"

צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: ניר חן

דריכות גדולה מאוד בהפועל באר שבע לקראת חצי גמר גביע המדינה הערב (רביעי, 20:30, ספורט5) המחזיקה המכהנת בני יהודה. אחרי שצפו אמש במשחקה של הפועל תל אביב מול מכבי פתח תקווה בחצי הגמר הראשון, הבינו שחקני הקבוצה מבירת הנגב עד כמה הגביע הוא סיפור אחר לגמרי מהליגה וכמאמר הקלישאה, יש לו חוקים משלו. "אוי ואבוי אם נחשוב שאנחנו פייבוריטים במשהו על בני יהודה", אמר אמש שחקן בהפועל באר שבע. "אין לנו אפילו טיפת זכות לחשוב כך. בני יהודה היא מחזיקת הגביע והיא הוכיחה את עצמה. במשחק הזה התקציבים לא מדברים וגם לא שמות השחקנים. רק לב ונשמה יכריעו את חצי הגמר הזה".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס מכיר היטב את בני יהודה והיה שותף מלא לבנייתה ולאימון שלה בטרם עבר דרומה לבאר שבע. המטרה של אבוקסיס הערב היא להביא את הפועל באר שבע של בית"ר ירושלים לפני שבוע וחצי, ולא את הפועל באר שבע שנראתה רע בדקות רבות בשני המשחקים האחרונים מול הפועל חיפה והפועל תל אביב.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם תומר יוספי. דני מרון
כיצד הם יגיבו?/דני מרון

שחקנים רבים שלא שיחקו מול הפועל תל אביב בשבת האחרונה יחזרו להרכב. "ניר קלינגר בא נגדנו בהרכב מלא וחזק ואולי שילם איזשהו מחיר בגביע", אמר אמש שחקן בקבוצה. "אצלנו יוסי נתן כמעט לכולם לנוח בשבת ונראה אם זה יסייע לנו בגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully