וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו מרוסקים": הפועל תל אביב חוששת מהמשך הדרך

10.6.2020 / 7:33

אכזבה ענקית במועדון אחרי ההדחה מהגביע, שחקנים דפקו על הקירות בסיום, דגני העצבני מלמל: "אנחנו פראיירים". וגם: התרחישים לעונה הבאה

אוראל דגני מדבר אחרי ההדחה בחצי גמר גביע המדינה/האתר הרשמי של הפועל תל אביב

בהפועל תל אביב לקחו בחשבון את הלחץ שעימו השחקנים נאלצו להתמודד במשחק הגביע - שהוא משחק אחר לחלוטין מאלה שאליו התרגלו לאחר הקורונה, כאשר למשחקי הפלייאוף העליון הם הגיעו כאנדרדוג. אך גם בהפועל תל אביב הודו, שהם לא ציפו לרמת לחץ כזו כמו זו שפקדה את השחקנים אחרי השער המהיר של מכבי פתח תקוה. שחקנים בקבוצה סיפרו: "כולם קצת איבדו את זה אחרי הגול. נלחצנו, היינו עצבניים וזה הרס לנו".

הקפטן אוראל דגני ניסה לכוון ולהרגיע, איאד אבו עביד היה עצבני שהוא לא מקבל כדורים בימין, עומרי אלטמן היה עצבני בצד השני וכולם נכנסו לסוג של לחץ שניר קלינגר לא הצליח להרגיע. במחצית המאמן ניסה, אך מכבי פתח תקוה הרגה את המשחק מהר מדי בחצי השני. בסיום דפקו שחקנים בעצבים על קירות המסדרונות וגם בחדר ההלבשה היו עצבניים מאוד. בכניסה לחדר ההלבשה מלמל הקפטן אוראל דגני שהיה עצבני מאוד וחלם להניף גביע כקפטן: "פראיירים, היינו צריכים לקחת את המשחק הזה". שחקנים בקבוצה אף חוששים: "אין לנו כרגע מטרות כי גם לסיים במקום השלישי לא נותן כלום. אנשים פה מרוסקים, נקווה שלא תהיה ירידת מתח ונהרוס את התקופה הטובה שלנו". קלינגר ניסה לעודד את השחקנים ואמר להם בסיום: "אין מה לעשות, חייבים להרים את הראש. אנחנו מנצחים ביחד ומפסידים ביחד".

הקפטן אמר בהמשך: "הגול הפתיע אותנו, לא חשבנו שנתחיל ככה את המשחק, זה הכניס המון לחץ, כי יש לנו הרבה שחקנים צעירים בקבוצה וזה השפיע". כשנשאל אם מדובר בעניין מנטלי, דגני גם הגיב לדברים של גיא לוזון במסיבת העיתואים לקראת המשחק: "זה לא ענין מנטלי,ראיתי מה גיא אמר, הוא אוהב את משחקי מילים האלה. הוא חי מזה, שיהיה לו כל הכבוד".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רוצה לצרף את בצ'יראי. קלינגר/ברני ארדוב

במועדון הבהירו כי ההפסד לא משנה שום דבר ולקחו הכל בחשבון כאשר הלכו למהלך של הצערת הקבוצה עוד בפגרת הקורונה, ואף הוסיפו: "אנחנו מאמינים בתהליך הזה, ויודעים שהוא עשוי לגבות מחיר גם בעונה הבאה אך זאת הדרך היחידה בה המועדון יכול להתקיים והחשיבה היא לטווח הארוך". יחד עם זאת, ברגע שהסתיימו המטרות לא מן הנמנע כי ינסו לחתוך שחקנים על מנת לחסוך חלק ממשכורת יוני ולצמצם עלויות באופן כללי, כאשר הראש הוא כבר בתקציב העונה הבאה.

יש לציין כי בהפועל תל אביב נערכים למספר תרחישים בנוגע לתקציב - עם ובלי קהל, ובהתאם לכך יתנהלו. במועדון יודעים שנושא הקיצוצים רגיש ועשוי להתסיס שוב שחקנים אך מרגישים כי הם חייבים להתקדם בנושא. שחקנים בכירים לא יסכימו לקיצוץ של 40 או 50 אחוז כפי שהיה בשלושת החודשים האחרונים של העונה הנוכחית, והשיחות עשויות להיות לא פשוטות. במועדון חזרו ואמרו: "לא נשלם כסף שאין לנו, כרגע שום דבר לא ברור לגבי חזרת קהל למגרשים ואילו הכנסות נוכל לייצר באופן כללי, נתקדם לאט לאט".

אגב, אם זה יתאפשר מבחינה כספית, קלינגר מעוניין בפאטוס בצ'יראי, אך כרגע הפערים הכספיים בין הצדדים גדולים והנושא יהיה רלוונטי רק לאחר שיהיו תשובות בנוגע לחזרת הקהל למגרשים, כאשר בשלב זה המונטנגרי דורש כ-250 אלף יורו. הקבוצה לא תצרף בלם זר כל עוד אוראל דגני ורז שלמה במועדון ותתמקד בחלוץ וקשר עושה משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully