וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד בית"ר ירושלים שפרץ לאצטדיון מול מכבי תל אביב הורחק לשלוש עונות

בית משפט השלום נעתר לבקשת המשטרה והרחיק את האוהד מהמגרשים עד ל-1.7.22: "נכנס לאצטדיון בניגוד לתקנות שעת חרום ותוך גרימת נזק". גרצ'קין חזר לאימונים, אלירן עטר עלה על הדשא לראשונה מאז נפצע, קריאף עבר טיפולים וצילום

מקור לא ידוע, הועבר בווטסאפ

בווידאו: רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים

אוהד בית"ר ירושלים שפרץ לאצטדיון טדי במהלך ה-0:0 מול מכבי תל אביב, הורחק מהמגרשים לשלוש עונות עד ל-1.7.22, כך קבע בית משפט השלום שנעתר לבקשת המשטרה. "ההחלטה על ההרחקה באה בעקבות חקירת המשטרה נגדו לאחר שנעצר בחשד שנכנס לשטח האצטדיון ביום שני השבוע עת שהתקיים במקום משחק כדורגל, וזאת בניגוד לתקנות שעת חרום ותוך גרימת נזק", נמסר בהודעה.

כזכור, הצהובים-שחורים יעמדו לדין על התפרצות שניים מאוהדיהם למשחק מול מכבי תל אביב - מה שהכעיס מאוד את אנשי המועדון: "בהחלטה שגויה מיסודה, החליט תובע ההתאחדות להעמיד אותנו לדין למרות שהעניין מצוי בטיפול של רשויות החוק. על הסדר מחוץ לאצטדיון אחראית משטרת ישראל ומוטב כי ההתאחדות תבין את מצב הקבוצות ותיתן כתף לתהליך בו כולנו נמצאים. אנו מציעים להתאחדות לחפש מקורות מימון אחרים לתקציב השוטף שלה".

בהתאחדות הגיבו לדברים של בית"ר ירושלים ואמרו: "מאבק אדיר התנהל במטרה להשיב את הכדורגל הישראלי לפעילות מתוך דאגה לנזק הכלכלי והספורטיבי העצום שעלול להיגרם לקבוצות הליגות המקצועניות. לפיכך, מצופה מהן לעשות כל שביכולתן כדי למנוע כניסת אוהדים סוררים לאצטדיונים".

איצטדיון טדי ריק מקהל. אהרל'ה ויסברג, מערכת וואלה!
האוהד חדר ונעצר. טדי ריק מקהל/מערכת וואלה!, אהרל'ה ויסברג

מקס גרצ'קין חזר היום לאימוני הקבוצה, בעוד שאלירן עטר המתאושש משבר באצבע ברגלו עלה לדשא לראשונה מאז הפציעה, ואופיר קריאף עבר טיפולים וצילום. באימון של בית"ר היום אמר רוני לוי: "היו הרבה מאוד דברים טובים במשחק נגד מכבי תל אביב. רצתם, השקעתם, נתתם את מה שיש לכם, אבל אנחנו חייבים לדעת לגמור משחקים כאלה. היו לנו הזדמנויות וחבל שלא ניצלנו אותן. אני רוצה לראות אתכם עם אותה רמת מחויבות והשקעה גם במשחק בחיפה. יהיה משחק קשה מאוד ואנחנו חייבים להתחיל אותו חזק מהרגע הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully