וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המצב הנוכחי לא בריא": בבית"ר ירושלים כבר רוצים לסיים את העונה

9.6.2020 / 7:44

ה-0:0 נגד מכבי תל אביב הרגיע מעט את הרוחות במועדון, אך המתיחות סביב המאמן רוני לוי לא נותנת שקט: "נקווה להבטיח את המקום באירופה כמה שיותר מהר כדי שאפשר יהיה לעשות סדר לקראת העונה הבאה". טל בן חיים: "ההפסד להפועל תל אביב - כמו צריבה בלב"

מקור לא ידוע, הועבר בווטסאפ

בווידאו: רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים מדבר לאחר ה-0:0 מול מכבי תל אביב בטדי

עיקרי הדברים

- בית"ר ירושלים רוצה להתחיל להתכונן לעונה הבאה כמה שיותר מהר: "המצב הנוכחי והמתח מסביב לא בריאים"
- שביעות רצון מהמחויבות של השחקנים מול מכבי תל אביב
- טל בן חיים: "פחות עניין אותי כסף, בחרתי להמשיך להתקדם"
- עתידו של יוסי בניון ייקבע רק לאחר שיתברר תקציב הקבוצה בעונה הבאה

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב עם דור פרץ מול אורי מגבו שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
"לא פשוט באווירה הזאת". מגבו עם ייני/דני מרון

"המצב הנוכחי והמתח מסביב לא בריאים"

1. בבית"ר ירושלים סיימו את המשחק מול מכבי תל אביב שנגמר ב-0:0 בטדי אמש (שני) מעט מאוכזבים, אחרי שהרגישו שהייתה הזדמנות להנחיל לחניכים של ולאדן איביץ' הפסד ראשון, אך מנגד גם נשמו לרווחה אחרי שבוע לא פשוט. בקבוצה היה חשש גדול לפני המשחק להשלכות הצפויות אחרי הפסד למכבי תל אביב ולקחו בחשבון כי במקרה כזה הבעלים משה חוגג ידרוש את ראשו של רוני לוי ויחל בלגן גדול, או כפי שאמרו אתמול: "לא פשוט באווירה הזאת, נקווה להבטיח את המקום באירופה כמה שיותר מהר כדי שאפשר יהיה לעשות סדר לקראת העונה הבאה. המצב הנוכחי והמתח מסביב לא בריאים". אגב, חוגג עצמו אמר בסיום לסובבים: "איך אנחנו לא מצליחים להבקיע? אנחנו שווים יותר גולים". בית"ר לא הבקיעה נגד מכבי תל אביב ב-3 משחקי ליגה אך כבשה שני משחקים בגמר גביע הטוטו.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
בקבוצה רוצים להתחיל בהכנות לעונה הבאה. רוני לוי/דני מרון

טל בן חיים: "מי כמוני יודע מה זה להפסיד להפועל תל אביב?"

2. בבית"ר ירושלים היו מרוצים מאוד מהמחוייבות של השחקנים. הם אמנם לא הבקיעו, אך בקבוצה הרגישו שכולם נתנו הכול. במועדון שיבחו את עידן ורד ואת חוליית ההגנה, כולל הבלם הוותיק טל בן חיים, שעד לפני עשרה ימים לא היה ברור אם יסיים את העונה. הבלם התייחס לכך בסיום : "במהלך תקופת הקורונה היינו חודשיים בבית. קיבלנו משכורת, אבל פחות עניין אותי הכסף. בחרתי להמשיך בקבוצה ולעמוד במטרות". אגב, לאחר המשחק נגד הפועל תל אביב, בו נכנס במחצית, אמרו בצוות המקצועי כי "הוא מהבודדים שמבין מה זה משחק נגד הפועל תל אביב".

הבלם הוסיף בסיום: "היה משחק טוב שלנו, באנו עם תכנית מסויימת - כולם היו צריכים להישאר בעמדות ומשם לצאת ללחץ. זה עבד טוב מאוד, יצרנו מספיק מצבי הבקעה כדי לנצח. שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בארץ ועמדנו טוב. באופן אישי מינואר לא שיחקתי כמעט, נפצעתי, עברתי הרבה טיפולים כדי להיכנס לכושר ולאט לאט אני מאמין שארגיש יותר טוב".

על מחאת האוהדים אמר הבלם: "אני מבין את התסכול, מי כמוני יודע מה זה להפסיד להפועל תל אביב, זה באמת צריבה בלב, תחושה מאוד לא נעימה. יש לנו עוד הרבה משחקים לפנינו וצריך להתכונן בשיא הרצינות ולשמח את כולם בבית".

טל בן חיים שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
זכה לשבחים. בן חיים/דני מרון

יוסי בניון יישאר בעונה הבאה?

3. בבית"ר ירושלים לא התרגשו מעשרות האוהדים שחיכו בסיום. אחרי המחאה ליד ביתו של המאמן והגעת האוהדים בשישי למתחם האימונים, במועדון התכוננו היטב וכך גם המשטרה ואנשי האבטחה. שחקנים כמו דן איינבינדר שיצאו החוצה לרכבם בסיום ספגו קללות. חלקם ביקשו שיביאו להם את רכבם אל איזור מנהרת השחקנים. למאמן חוזה לעונה הבאה בעלות של 1.2 מיליון ש"ח שימומש אם הקבוצה תגיע לאירופה ובמועדון יצטרכו לפצותו בסכום נכבד על מנת להיפרד. בנוגע לעתידו של יוסי בניון, על אף ההצעה שקיבל, נראה כי הדברים יתבהרו רק לאחר שיתברר תקציב הקבוצה והאפשרויות המקצועיות שלה בעונה הבאה.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם יוסי בניון המנהל המקצועי. דני מרון
עתידו יוכרע בקרוב. בניון עם חוגג/דני מרון

רוני לוי: "מחכה לנו משחק לא פחות קשה נגד יריבה לא פחות חזקה"

4. לוי אמר לקראת מכבי חיפה במחזור הבא: "לו"ז צפוף, אין הרבה זמן, ננוח יום אחד ונתחיל להתכונן למשחק לא פחות קשה נגד יריבה לא פחות חזקה. נצטרך להתמיד במחוייבות, בגישה הטקטית ובריכוז שהיה חסר לנו בתחילת משחקי הפלייאוף".

* ההתאחדות הודיעה שבית"ר ירושלים תעמוד לדין על התפרצות שני אוהדים ליציע בדקה ה-61 של המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully