וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות היציעים הריקים והירידה בהיקף הכוחות, המשטרה מתוקצבת כרגיל

10.6.2020 / 12:15

הסכום שמקבלת המשטרה נותר כשם שהיה חרף היעדר הקהל, ולמרות הופעה בסדר כוחות מצומצם יותר למשחקים. המנהלת: "שידאגו שתהיה אכיפה"

צילום: מקור לא ידוע, הועבר בוואטסאפ

בזמן שמנהלת הליגות ומועדוני הכדורגל בליגת העל משוועים לפעילות יותר אסרטיבית מצד המשטרה כנגד אוהדים שמתפרעים ומפרים את הנחיות הקורונה, מתברר הבוקר (רביעי) כי למרות שמשחקי הפלייאוף משוחקים ללא קהל, המשטרה ממשיכה להיות מתוקצבת על ידי משרד האוצר כאילו הליגה נמשכת כסדרה עם אוהדים.

מבדיקת וואלה! ספורט עולה כי הסכום שמקבלת המשטרה מהמדינה על פי ההסכם שנחתם בשעתו מול קבוצות הכדורגל נשאר כפי שהוא, ולא פחת בשל העובדה שאין קהל עד סוף העונה. כך למשל, לו היה מתקיים המשחק לפני שבוע בדיוק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה באיצטדיון בלומפילד עם אוהדים, היציעים היו מלאים ולבטח היתה שולחת המשטרה כוח של כ-200 שוטרים כדי לאבטח את האירוע, ביחד עם כמות כפולה של סדרנים. בפועל היו בשבוע שעבר בבלומפילד כ-50 שוטרים שהיו צריכים לשמור על הסדר ולמנוע את ההתקהלות שהיתה במקום - ובכל זאת ימשיך משרד האוצר לתקצב את המשטרה עד סוף העונה על פי כמות השוטרים שהיתה נהוגה לו המשחקים היו מתקיימים ללא קהל.

גורם בכיר במנהלת הליגות אמר אמש: "אין לנו עניין לקבוע כמה שוטרים יהיו בכל משחק עד סוף העונה ומבחינתנו שהמשטרה תשלח כמה שוטרים שהיא חושבת לנכון, אבל שתדאג לכך שהאכיפה תהיה אכיפה ושיישמרו כל ההנחיות שהתבקשנו למלא כדי שעונת הכדורגל תסתיים במחזור האחרון שלה".

שוטרים מחוץ לאצטדיון בבאר שבע. דני מרון
שוטרים מחוץ לאצטדיון בבאר שבע/דני מרון

במנהלת הליגות מעריכים כי הרעש התקשורתי שנוצר אמש בשל רצף האירועים האחרונים יביא לירידה משמעותית בהיקף כמות האוהדים שלא שומרים על ההוראות עד סוף העונה, כאשר המוקש נותר הדרבי התל אביבי בעוד שבוע וחצי. "היום מבינים יותר מתמיד אוהדי מכבי תל אביב שהם עלולים להביא לכך שהליגה תסתיים והם יהיו הראשונים שישלמו מחיר אם הקבוצה שלהם לא תזכה באליפות על כר הדשא", אמרו במנהלת. "צריך להיות אופטימיים שהקהלים יפנימו שמה שהיה כאן בשבוע האחרון לא יכול לחזור במשחקים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully