וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט בליגה הלאומית נמצא חיובי בבדיקת קורונה וייכנס לבידוד

9.6.2020 / 19:46

מדובר בשופט סגל של ליגה א', אך הוא שימש כשופט רביעי במשחק בין בני סכנין לרמת השרון לפני תשעה ימים. מהמנהלת נמסר: "בהתאם להחלטת משרד הבריאות, צוות השיפוט בלבד (המעגל הראשון) הוא זה שנדרש להיכנס לבידוד"

צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: מסיבת העיתונאים לקראת חצי גמר גביע המדינה

שופט בליגה הלאומית נמצא חיובי בקורונה וייכנס לבידוד ביחד עם כל הצוות שלו. מדובר בשופט סגל ליגה א' ששימש כשופט רביעי במשחק בין בני סכנין להפועל ניר רמת השרון במחזור החזרה הראשון של הליגה הלאומית לפני תשעה ימים. השופט כאמור שימש כשופט רביעי וגם השופט הראשי ושני עוזרי השופט הונחו להיכנס לבידוד.

כרטיס צהוב. GettyImages
כרטיס צהוב/GettyImages

בשלב הזה לא ידוע על כוונה להכניס לבידוד מי מבין שחקני ואנשי הצוות של בני סכנין ורמת השרון, אך ייתכן כי בהמשך הם יצטרכו לעבור בדיקת קורונה בעצמם. כל ארבעת השופטים לא משובצים לשפוט במחזור הקרוב.

ממנהלת הליגה נמסר בתגובה: "עם קבלת ההודעה עודכנו בנושא ההתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגות והמשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופסור איתמר גרוטו. בהתאם להנחיית משרד הבריאות התבצע הטיפול על ידי הפיקוח האזורי במקום מגורי השופט. צוות השיפוט נכנס לבידוד ונקבעה לשאר חברי הצוות בדיקת קורונה. בהתאם להחלטת משרד הבריאות, צוות השיפוט בלבד (המעגל הראשון) הוא זה שנדרש להיכנס לבידוד.

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully