וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הועמדה לדין, ותקפה את ההתאחדות: "חפשו מקורות מימון אחרים"

9.6.2020 / 15:03

בית"ר מועמדת לדין על התפרצות אוהדים לטדי במשחק ללא קהל? בקבוצה זועמים: "החלטה שגויה מיסודה. על הסדר מחוץ לאצטדיון אחראית המשטרה. מוטב כי ההתאחדות תבין את מצב הקבוצות ותיתן כתף"

מקור לא ידוע, הועבר בווטסאפ

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שלישי) שבית"ר ירושלים תעמוד לדין על התפרצות שני אוהדים ליציע בדקה ה-61 של המשחק אתמול מול מכבי תל אביב (0:0). היה זה במהלך המחצית השנייה כששני אוהדי בית"ר הצליחו לחדור לאצטדיון באזור היציע המזרחי. השניים השמיעו מספר קריאות עידוד, נתפסו במהרה על ידי צוות האבטחה ונעצרו על ידי משטרת ירושלים.

בבית"ר טוענים כי לא מדובר באחריות שלהם, ושלחו עקיצה להתאחדות ולבית הדין: "בהחלטה שגויה מיסודה, החליט תובע ההתאחדות להעמיד אותנו לדין למרות שהעניין מצוי בטיפול של רשויות החוק. על הסדר מחוץ לאצטדיון אחראית משטרת ישראל ומוטב כי ההתאחדות תבין את מצב הקבוצות ותיתן כתף לתהליך בו כולנו נמצאים. אנו מציעים להתאחדות לחפש מקורות מימון אחרים לתקציב השוטף שלה".

יש לציין כי בית"ר גם הגישה תלונה במשטרה על השגת גבול והשחתת הגלריה היוונית שמוצגת בטדי.

אוהד בית"ר ירושלים מפונה מהיציע בטדי במהלך המשחק נגד מכבי תל אביב. דני מרון
אוהד בית"ר ירושלים מפונה מהיציע בטדי במהלך המשחק נגד מכבי תל אביב/דני מרון

בהתאחדות לכדורגל הגיבו ואמרו: "צר לנו על התגובה הלא ראויה והלא עניינית של בית"ר ירושלים בעקבות העמדתה לדין. מאבק אדיר התנהל במטרה להשיב את הכדורגל הישראלי לפעילות מתוך דאגה לנזק הכלכלי והספורטיבי העצום שעלול להיגרם לקבוצות הליגות המקצועניות. לפיכך, מצופה מהן לעשות כל שביכולתן כדי למנוע כניסת אוהדים סוררים לאצטדיונים. ההתאחדות לכדורגל תעשה כל שלאל ידה כדי למגר תופעות מעין אלה וכל מי ששמע הערב את דבריו של שר הבריאות מבין את גודל האיום על השבתה מחדש של הענף. אוהדי הכדורגל חייבים לכבד את הכללים החדשים ולפעול בהתאם, בתקווה שהמאמצים להחזרת הקהל למגרשים יישאו פרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully