וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי הגיע למתחם האימונים, ברשיה שלחה אותו הביתה

לאחר שחוזהו הותר, החלוץ הגיע למתחם הקבוצה כדי לערוך אימון, אך לא הורשה להיכנס: "אחרי זה הם יגידו שאני לא רוצה להתאמן"

אתר רשמי

בווידאו: מילאן עורכת אימון לאחר פגרת הקורונה

מריו באלוטלי נגד ברשיה, פרק 132. אחרי שברשיה הודיעה כי היא מתירה את חוזהו של החלוץ הפרובלמטי, הגיע היום (שלישי) באלוטלי למתחם האימונים של הקבוצה ולא הורשה להיכנס.

"מריו רצה להתאמן עם שאר חבריו, אך נאלץ לעזוב את המתחם תוך זמן קצר", נכתב באתר הספורט המוביל באיטליה, Gazzetta. "אחרי שעזב את מתחם האימונים הוא לחש לכתבים ששהו במתחם: עכשיו הם יגידו שאני לא רוצה להתאמן".

בברשיה טוענים שהסיבה שבאלוטלי נשלח הביתה קשורה לעניינים טכנים. "ביום שני בשעה 21:30 באלוטלי העביר למועדון הודעה באמצעות נציגיו שהוא מתכוון להגיע לאימון הבוקר, אך בשעה זו אף אחד מאנשי המועדון לא נמצא בתפקיד וההודעה של החלוץ לא התקבלה. בעקבות זאת, לא עשינו את הסידורים ההכרחיים כדי שמריו יוכל להתאמן. אם משהו היה קורה לו בזמן האימון, הוא לא היה מכוסה מבחינת הביטוח".

ההחלטה לעשות סוף להתקשרות בין הצדדים שייכת למאסימו צ'לינו, הבעלים של המועדון מהמקום האחרון בליגה. צ'לינו היה התומך הגדול של באלוטלי, שכבש העונה חמישה שערי ליגה, ונמנע מלנקוט עמדה נגדו, אבל אחרי 10 ימים רצופים בהם החלוץ לא התייצב לאימונים לאחר שניתן האישור לחזור, הבעלים החל להפעיל את היועצים המשפטיים שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully