וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ברשיה: "מריו באלוטלי חי מעל החוק, הפסדנו את ההימור עליו"

החלוץ אמנם שב לאימונים, אבל מאסימו צ'לינו עדיין זועם: "כל התנאים היו כאן בשבילו, אומרים לו דבר אחד והוא עושה דבר אחר"

אתר רשמי

בווידאו: אימון ברצלונה

בשעה טובה ומוצלחת, שב מריו באלוטלי לאימוני ברשיה. חלוץ נבחרת איטליה לשעבר ערך אימונים אישיים, לצד חבריו לקבוצה, אולם במועדון עדיין זועמים עליו, לאחר שלא התייצב לאימונים בשבוע שעבר.

"הפסדתי את ההימור על מריו, ובגדול", הודה נשיא ברשיה מאסימו צ'לינו. "ניסיתי, אבל מריו חי לפי החוקים של עצמו. ברשיה, החזרה לאיטליה, הבית, אמא שלו, אחים, חברים - חשבתי שכל התנאים נמצאים כאן. לא. מריו חי מעל החוקים, אומרים לו דבר אחד והוא עושה דבר אחר".

הנשיא הוסיף ואמר: "הסוכן שלו מינו ראיולה מבקש ממני לעזור ולראות אם אפשר למצוא לו קבוצה אחרת, אבל יש לי בעיות משלי. כרגע יש פערים. מריו כבר בן 30. אני לא רוצה להגיע למצב בו אני מבטל את החוזה שלו, אני מקווה שלא יאלצו אותי לעשות זאת".

שחקן ברשיה מריו באלוטלי. GettyImages
הרוחות עדיין לא נרגעו. באלוטלי/GettyImages

באלוטלי הגיב אמש באינסטגרם לדיווחים על כך שלא הופיע לאימונים וטען: "איך אפשר לכתוב את זה? יש עיתונאים באימונים, יש מצלמות. הגעתי לשני אימונים מדי יום, כמעט בכל יום. לא חשבתי שאני בלתי נראה".

מאמן הקבוצה פאביו גרוסו אמר אמש: "הראש שלו כבר לא איתנו ואני לוקח את עזיבתו כמובנת מאליה. זה לא מאוד שונה מכל הקריירה שלו, הוא קצת אנרכיסט. אנחנו מאוכזבים ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully