וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד "עשתה שיעורי בית" - ולא צפויה לבחור בדני אבדיה בדראפט

בארה"ב טוענים שלפחות ארבעה שחקנים מדורגים גבוה יותר אצל ראשי הקאבלירס. וגם: הקבוצות המתאימות ביותר לכישרון של מכבי תל אביב

מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

כיאה לאחת הקבוצות עם המאזן הגרוע בליגה, קליבלנד צפויה לבחור באחד המקומות הראשונים בדראפט 2020. ועל פי דיווחים בארצות הברית, היא ככל הנראה לא תבחר בדני אבדיה.

לפי כריס פידור מה"פליין דילר", "הקאבס עשו שיעורי בית מקיפים בנוגע לאבדיה, האדם והשחקן. אני יכול לראות סיטואציה בה הוא מדורג רביעי מבחינתם, שמעתי שאולי נמוך יותר, אחרי כמה מועמדים עם סימני שאלה, ממה שנאמר לי, אבדיה הוא חלק מקבוצת שחקנים גדולה שנמצאת בדרג השני. בדרג הראשון נמצאים אנתוני אדוארדס, ג'יימס וייסמן ולאמלו בול". בשני, כך נטען, נמצאים בין היתר קיליאן הייז, אובי טופין, אייזק אוקורו וטייריס הליבורטון.

פידור הוסיף וכתב: "עדיין קיימות שאלות בנוגע לכמה אפשר לסמוך על הזריקה של אבדיה מבחוץ, והניסיון להעריך אותו קשה יותר כי לא שיחק הרבה ביורוליג. לפי אחד האנשים שראה אותו משחק הרבה פעמים, הוא לפעמים "חושב יותר מדי" על הזריקה שלו. אבל יש הרבה מה לאהוב, כולל הגודל, האתלטיות, קבלת ההחלטות ומוסר העבודה. והוא שחקן כנף בעמדה בה יש לה לקליבלנד את החור הגדול ביותר".

באתר "ליינאפס" ערכו דו"ח סקאוטינג מקיף אודות הכישרון הצעיר של מכבי תל אביב. בסיטואציה הטובה ביותר, כך נטען, "אבדיה הופך להיות כוכב בתפקיד הפליימייקר השני. הוא כל כך חכם כך שקבוצות מריצות את ההתקפות שלהן דרכו. הוא מוסיף שרירים, מסוגל ליצור מהפיק אנד רול ולקלוע מחוץ לקשת. באופן אידיאלי, דני ינצל את מלוא הפוטנציאל שלו ויהפוך לגרסה אתלטית יותר של הידו טורקוגלו, כולל משחק הגנה".

הסיטואציה הריאלית של אבדיה, כך נכתב, תזכיר יותר שחקן מהרמה של צ'נדלר פארסונס, לפני הפציעה הקשה, ובזו הרעה ביותר הוא עלול להתפתח למעין מריו הזוניה: "הוא כישרון ייחודי, ונהיה בהלם אם לא ייבחר בטופ 10. אולי הוא ייצא מהטופ 5, אבל יש לו יותר מדי פוטנציאל כדי לוותר עליו".

שתי הקבוצות המתאימות ביותר לאבדיה, לפי הכתבה, הן אטלנטה וסן אנטוניו: "דני יתאים באופן מושלם להוקס. כרגע, אין להם אף שחקן יוצר מלבד טריי יאנג. שם הוא גם לא ייזרק באופן מיידי למצבי לחץ ויהיה חלק מקבוצה של שחקנים צעירים ומוכשרים. סן אנטוניו זקוקה לצעירים ודני יהיה התשובה. אף קבוצה לא משחקת כדורסל שיטתי יותר מהספרס. הוא לא רק יהיה פיתרון אידיאלי לספרס, הם גם יהיו פיתרון אידיאלי עבורו".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully