וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 1.6: איגאלו נשאר במנצ'סטר יונייטד, סמדו רוצה למנצ'סטר סיטי

השדים האדומים סיכמו עם שנגחאי שנואה וחולמים על האברץ וסאנצ'ו. ברצלונה לא רוצה את קאנסלו בחזרה, טונאלי בדרך לאינטר

ברצלונה מתאמנת לקראת חזרת הליגה הספרדית

בווידאו: אימון ברצלונה

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד סיכמה עם שנגחאי שנואה, אודיון איגאלו יישאר באולד טראפורד כמושאל עד ינואר 2021.

* באיטליה טוענים שאינטר הגיעה לסיכום עם ברשיה על רכישת ילד הפלא סנדרו טונאלי תמורת כ-50 מיליון יורו. הקשר הצעיר צפוי לחתום לארבע שנים תמורת כ-2.5 מיליון יורו לעונה.

* ב"ספורט" מדווחים שנלסון סמדו רוצה לעבור למנצ'סטר סיטי. ברצלונה לא מעוניינת לקבל בחזרה את ז'ואאו קאנסלו, אלא סכום כסף שינוע סביב כ-40 מיליון יורו.

* יובנטוס שוקלת את מועמדותו של פיליפה קוטיניו. לפי "טוטוספורט", הברזילאי הוא אחד השחקנים שנמצאים על הכוונת בעסקת מיראלם פיאניץ'.

* ב"סאן" טוענים שמנצ'סטר יונייטד רוצה בעונה הבאה לא רק את ג'יידון סאנצ'ו, אלא גם את ילד הפלא הנוסף של הבונדסליגה - קאי האברץ. השדים האדומים צפויים להגיש הצעה ראשונית של 50 מיליון ליש"ט על הכוכב הצעיר, אולם באייר לברקוזן צפויה לדרוש יותר.

* לפי "טוטוספורט", צ'לסי עקפה את פריז סן ז'רמן במירוץ אחר המגן השמאלי של פורטו, אלכס טלס.

* באיטליה דווח כי ארסנל הפכה לפייבוריטית להחתים את חלוץ נאפולי ארקדיוש מיליק, אולם גם יובנטוס עדיין בתמונה.

* באנגליה טוענים כי פול פוגבה וברונו פרננדש מסתדרים היטב באימונים והשחקן רוצה להישאר במנצ'סטר יונייטד, כש"היחיד שדוחף להעברה בקיץ הוא הסוכן מינו ראיולה". בצרפת טוענים שהשחקן מעוניין לעזוב לריאל מדריד, אבל ישקול גם הצטרפות לפריז סן ז'רמן.

* על פי "סקיי ספורטס", מנצ'סטר יונייטד קרובה לסיכום על הארכת שאילתו של אודיון איגאלו משנגחאי שנואה עד ינואר 2021.

* דיווח ב"לה רפובליקה": יובנטוס הצטרפה למרוץ להחתמת מראש קומבולה, הבלם האלבני בן ה-20 שהצטיין במדי ורונה בעונת הבכורה שלו בסרייה A. נאפולי, לאציו ופיורנטינה רודפות אחריו באיטליה, כששמו נקשר גם למנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם, צ'לסי ופ.ס.ז' בין היתר.

* העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו דיווח כי מילאן תערוך פגישה מכרעת בשבוע הבא עם רלף רנגניק, המועמד המוביל לאימון הקבוצה בעונה הבאה. הקשר הראשון עם המאמן הגרמני נוצר לפני כחצי שנה, כמה שבועות אחרי מינויו של סטפנו פיולי.

שחקן ורונה, מראש קומבולה. GettyImages
עונה אחת כבר הפכה אותו לשם חם. מראש קומבולה/GettyImages

* קשישטוף פיונטק יחזור לאיטליה? על פי "לה נאציונה", פיורנטינה נמצאת במגעים עם קרול לינטי, קשרה הפולני של סמפדוריה, שהסוכן שלו מייצג גם את חלוץ הרטה ברלין שעבר לגרמניה ממילאן בינואר האחרון תמורת 27 מיליון יורו ואיבד את מקומו בהרכב. השניים יגיעו כעסקת חבילה?

* ג'רארד לופס, נשיא ליל הצרפתית, טען כי קיבל כבר כמה הצעות על החלוץ הניגרי ויקטור אוסימן, שכבש העונה 18 שערים בכל המסגרות ומחזיק בחוזה עד 2024. "לא אנקוב בשמות, אבל יש כמה מועדונים שפנו אלינו משלוש ליגות שונות", אמר ל"דיילי מייל" והוסיף: "בעונה שעברה אנשים לא האמינו שנקבל הצעות גבוהות כאלה על ניקולא פפה, ומסתבר שהיו כמה וגם מכרנו אותו. אם הייתי מסכים לכל ההצעות שקיבלתי עד עכשיו, הייתי מוכר כבר תשעה שחקני הרכב, שישה מחליפים ושני שחקנים מהנוער".

* לואיק פרין, הקפטן הנצחי של סנט אטיין שמסיים את חוזהו בסוף יוני, החליט לדחות את הפרישה בגלל משבר הקורונה שעצר את הליגה, אבל ההחלטה לגבי המשך דרכו נתונה בידי קלוד פואל. "כולם במועדון כבר התחילו לבנות את הקבוצה בלעדיי", אמר הבלם בן ה-34. "הם יצטרכו לבדוק את התוכניות שלהם, ואם אשים את עצמי בנעליהם אז זה לא יהיה קל".

* שאלקה מחפשת שוער חדש, לאור הידיעה שאלכסנדר נובל יצטרף לבאיירן מינכן בסיום העונה כשחקן חופשי, ובקרואטיה מדווחים כי היא נמצאת במאבק עם פרייבורג על איבו גרביץ', שוערה בן ה-24 של לוקומוטיבה זאגרב.

* אלכסנדר שבולוב, שוערה הנוכחי של פרייבורג, נמצא על הכוונת של אייאקס ובנפיקה, בין היתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully