וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: סולומון ושחטאר נוגעים באליפות, בכורה ללבקוביץ' בליגה ההונגרית

הקשר הישראלי שיחק חמש דקות ב-1:3 על דינמו קייב במשחק העונה, שוער הונבד נכנס כמחליף ל-18 דקות ב-1:3 על דברצן

צילום: דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: דן איינבינדר לאחר ה-1:1 של בית"ר ירושלים מול הפועל באר שבע

שחטאר דונייצק עשתה הערב (ראשון) צעד משמעותי לעבר האליפות הרביעית שלה ברציפות והתשיעית ב-11 העונות האחרונות, אחרי שחזרה מפיגור ביתי וניצחה 1:3 את היריבה המרה דינמו קייב. הליגה האוקראינית חזרה אתמול לפעילות אחרי פגרת הקורונה הארוכה, ומשחק אחד בפלייאוף התחתון (מריופול נגד קרפטי לבוב) נדחה בגלל חולי קורונה שהתגלו אצל הקבוצה מלבוב, אבל כל זה לא שינה לשליטה הבלעדית של הליגה.

מנור סולומון נכנס כמחליף בדקה ה-85, אחרי שראה את מרלוס הוותיק כובש צמד בבעיטות שטוחות - בשמאל בדקה ה-39 ובימין בדקה ה-67. מרקוס אנטוניו המחליף סגר עניין מקרוב עם שער מוזר בדקה ה-74, והפער בפסגה צמח ל-16 נקודות כשנותרו רק 24 בקופה. זוריה לוגנסק ודסנה גם עברו את דינמו קייב בטבלה בזכות מאזן המפגשים ביניהן (לכולן 46 נקודות).

רובי לבקוביץ' שוער הונבד. אתר רשמי הונבד, אתר רשמי
דקות ראשונות בליגה. רובי לבקוביץ'/אתר רשמי, אתר רשמי הונבד

* רובי לבקוביץ' רשם את הופעת הבכורה שלו בליגה ההונגרית, לאחר שנכנס כמחליף בדקה ה-72 בניצחונה של הונבד 1:3 על דברצן. השוער הישראלי החליף את תומאש טויבל הסלובקי שנפצע, ואחרי שלוש דקות על המגרש כבר קיבל כרטיס צהוב. קבוצתו נמצאת במקום השישי, מרחק שמונה נקודות מהמקום השלישי שמוביל לאירופה, וזאת אחרי שעלתה לגמר הגביע. לבקוביץ' פתח את העונה עם ארבעה משחקים באירופה, אבל נפצע בצורה קשה ב-1 באוגוסט וחזר לשחק בגביע בחודש מרץ, לפני פגרת הקורונה הכפויה.

* קני סייף שיחק 14 דקות כמחליף במדי לכיה גדנסק, שניצחה במשחק משוגע 3:4 את ארקה גדיניה במחזור החזרה של הליגה הפולנית. ארבעה פנדלים, שער עצמי ושער פסול היה במפגש הזה, כאשר פלאביו פאישאו השלים שלושער בדקה ה-96 מהנקודה הלבנה והעניק ללכיה ניצחון שקידם אותה למקום השביעי.

* טל בן חיים לא נכלל בסגל של ספרטה פראג, שחזרה מפיגור וניצחה 1:4 בחוץ את קרבינה בליגה הצ'כית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully