וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: שחקני קרפטי לבוב חלו, המשחק נדחה

הליגה האוקראינית חזרה, אבל לא בצורה חלקה: נועלת הטבלה לא תשחק בראשון בעקבות כמות הידבקויות במועדון. שחקני באיירן מינכן הסכימו לקיצוץ בשכרם עד תום העונה, אושרה חזרת הפורמולה 1 ב-5 ביולי

אתר רשמי

כדורגל

* ממשלת אנגליה נתנה אור ירוק להחזרה של אירועי הספורט במדינה תחת דלתיים סגורות החל מה-1 ביוני. הענף הראשון שצפוי לחזור הוא ענף מירוצי הסוסים ומיד לאחר מכן הפרמיירליג שתשוב ב-17ביוני.

* הליגה האוקראינית חזרה היום לפעילות, אבל כבר יש תקלה משמעותית, כאשר המשחק בין קרפטי לבוב למריופול נדחה למועד אחר. מפגש הפלייאוף התחתון הזה אמור היה להיערך מחר, אבל נדחה לאחר שכמה משחקני נועלת הטבלה קרפטי, בה משחק גם הישאם לאיוס הישראלי, נדבקו בקורונה וגם אנשי הנהלה של המועדון חלו. הנהלת הליגה הודיעה כי כל החולים נשלחו לבידוד והמשחקים האחרים יתקיימו כמתוכנן.

* שחקני באיירן מינכן הודיעו כי הסכימו לקיצוץ בשכרם, שיהיה תקף עד תום עונת המשחקים הנוכחית. כזכור, שחקני האלופה הגרמנית כבר אישרו קיצוץ של 20 אחוז משכרם בחודש אפריל האחרון, כשכעת עדיין לא ידוע מהו אחוז המשכורת שיקוזז.

* לה ליגה הודיעה רשמית: "הקבוצות חוזרות לאימונים מלאים, כולל מגע, החל מ-1 ביוני, יום שני הקרוב, לאור ההקלות שפרסמה הממשלה. זהו השלב הרביעי באסטרטגיית היציאה, ובסיומו הליגה תחזור ב-11 ביוני".

* הליגה הצרפתית היא היחידה מבין חמש הליגות הבכירות שלא חוזרת לפעילות, וחאבייר טבאס, נשיא לה ליגה הספרדית, ביקר את החלטת הנשיא הצרפתי עמנואל מקרון: "הצעד שלו לסגור את הכדורגל היה נמהר מדי. אנחנו עבדנו בצורה שאפשרה לנו לקבל החלטות באופן שקול ומדוד. הדבר החשוב ביותר היה להחיות את הכלכלה של הכדורגל והספורט".

* הגביע האיטלקי עשוי לחזור עוד לפני הסרייה A. על פי "טוטוספורט", גומלין חצי הגמר בין יובנטוס למילאן (1:1 במשחק הראשון) מיועד ל-12 ביוני, ויום לאחר מכן נאפולי תשחק מול אינטר (0:1 במשחק הראשון). הגמר אמור להיערך ב-17 ביוני, והליגה כאמור חוזרת שלושה ימים לאחר מכן.

* מאמן לסטר ברנדן רוג'רס סיפר כי חלה בווירוס הקורונה בזמן הפסקת הפרמיירליג. "אשתי ואני נדבקנו ממש כשעונת הכדורגל הופסקה. שבוע לאחר מכן התחלתי להתקשות, לא הייתה לי תחושת ריח ולא טעם. לא היה לי כוח וממש התקשיתי, גם אשתי הייתה כך. בקושי יכולתי ללכת. זה הזכיר לי טיפוס על הר הקילימנג'רו, ככל שאתה מטפס גבוה יותר, כך אתה מאבד את האוויר יותר".

* המנהל הספורטיבי היוצא של פורטונה דיסלדורף לוץ פפאננשטיל סיפר בריאיון על צורת ההתמודדות של הקבוצה שלו ושל שאר קבוצות הבונדסליגה עם נגיף הקורונה והחזרה המהירה לשגרה. "ביום הראשון ישבנו וניסינו להבין איך מתפקדים. החלטנו להשקיע את כל האנרגיה שלנו כדי להתמודד עם זה. זה לא היה קל מבחינת אימונים אישיים, לארגן אימונים אינטראקטיביים ובסופו של דבר לחזור לאימונים רגילים. למזלנו לא היו לנו נדבקים בנגיף, כל הבדיקות חזרו שליליות. עבדנו הרבה עם וירולוגים, עם מכונים שמתעסקים במחלות ועם הממשלה. אנחנו כמועדון דיברנו עם השחקנים והסברנו להם בדיוק איך הם צריכים להתנהג. הסברנו להם איך להתנהג במתחם האימונים, איך להתנהג באצטדיון ואיך להתנהג בבית. הצוות של מנכ"ל הבונדסליגה כריסטין זייפרט והוא עצמו עשו עבודה פנטסטית. המוח החריף שלו שם את הבונדסליגה ברמה אחרת לגמרי מכל השאר".

באיירן מינכן תומאס מולר יוזואה קימיש. רויטרס
הסכימו לקיצוץ נוסף בשכרם. שחקני באיירן מינכן/רויטרס

כדורסל

* כוכב וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל התייחס לכל התרחישים האפשריים בהם מדובר לגבי חזרת ה-NBA ואמר: "קשה להגיב כי הכול כל כך באוויר. הדבר היחיד שאני יכול לעשות זה להכין את עצמי כמו שצריך ולהתכונן לגרוע ביותר בעת ובעונה אחת. חייבים להישאר מוכנים".

ענפים נוספים

* הממשלה האוסטרית נתנה אישור למארגני פורמולה 1, וכך העונה של סבב מרוצי המכוניות היוקרתי תצא לדרך עם מרוץ כפול במסלול שפילברג - ב-5 ו-12 ביולי. האירוע ייערך ללא קהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully