וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: הליגה הספרדית חוזרת רשמית ב-11 ביוני, העונה תסתיים ב-19 ביולי

לה ליגה פרסמה את מועדי המשחקים עד לסיום העונה, כאשר המחזורים יהיו כל 3-4 ימים. נשיא ליון ממשיך להיאבק: "אין סיבה שהליגה הצרפתית לא תחזור"

אתר רשמי

בווידאו: אימון ריאל מדריד

כדורגל

* מאמן אטלאנטה ג'אן פיירו גאספריני גילה שהיה חולה בקורונה ביום של משחק ליגת האלופות המפורסם של קבוצתו נגד ולנסיה. מומחחים רבים מעריכים שהמשחק הזה היה מפתח בהפצת המגיפה באיטליה ובספרד, כש-40 אלף אוהדים נסעו למילאנו ובחזרה, במסגרת הניצחון ההיסטורי של האיטלקים.

"הרגשתי חולה ביום לפני המשחק, ואחר כך באחר הצהריים של יום המשחק הרגשתי רע אפילו יותר. זה היה ב-10 במרץ", הוא סיפר, "אם תסתכלו על התמונות, לא נראיתי טוב על הספסל. יומיים אחרי זה שוב לא הרגשתי טוב. וכל שתי דקות עובר לו אמבולנס, כי יש בית חולים ליד מתקן האימונים. זה נשמע כמו אזור מלחמה. בלילה חשבתי לעצמי - מה יקרה לי אם אצטרך להגיע לבית חולים? אני לא יכול למות עכשיו, יש לי עוד כל כך הרבה דברים להספיק לעשות...

"זו הייתה סוג של בדיחה עבורי כדי לשפר את מצב הרוח, אבל מצד שני באמת חשבתי על זה. ואז, ארבעה ימים אחרי זה, עשיתי את אחד האימונים הכי קשים שלי זה שנים, רצתי שעה על ההליכון 10 ק"מ. הרגשתי חזק, נפלא".

גאספריני מספר איך איבד את חוש הטעם, סימפטום ידוע של קורונה. "אחרי הניצחון הקבוצה קיבלה במתנה בקבוק דום פריניון 2008 ממסעדה עם כוכב מישלן. טעמתי את זהו אמרתי, 'יש לזה טעם של מים'. לאוכל היה טעם של לחם. כשהייתי בבית שמרתי על מרחק מהמשפחה ומהילדים. לא עשיתי בדיקת אז, אבל לפני כמה ימים בדיקת הדם שלי אישרה שהיה לי קורונה".

על הימים הקשים בברגמו, שבמהלכם משאיות צבאיות נשאו גופות שנשרפו בערים אחרות בגלל העומס: "זה היה עמוק, קשה, אפשר היה לחוש את העצב בעיר. האוויר היה ספוג בזה, זה היה בכל מקום, ברחובות, בעיניים של האנשים, בברים ובמסעדות הסגורים, בדממה של העוזר שלי שאיבד את אביו... יקח כמה שנים עד שנבין מה קרה פה, את עומק הטרגדיה".

ג'אן פיירו גאספריני מאמן אטאלנטה. GettyImages
מפחיד. גאספריני/GettyImages

* לה ליגה הודיעה רשמית על חזרה ב-11 ביוני, יום חמישי הבא, עם הדרבי בין סביליה לבטיס. העונה תסתיים ב-19 ביולי. ברצלונה תחזור לשחק ב-13 ביוני אצל מאיורקה, וריאל מדריד יום לאחר מכן בבית מול אייבר.

* ז'אן מישל אולאס לא מרפה מהמאבק לחידוש הליגה הצרפתית, גם יותר מחודש אחרי ההודעה על סיום העונה. נשיא ליון אמר: "נכון לרגע זה, אני לא פוסל את האפשרות שנחזור אחרי 22 ביוני, והבנתי שאם לא תהיה התפתחות שלילית אז יש גם סיכוי שנשחק לעיני 5,000 איש. כשאני רואה את מה שקורה בכל אירופה, אני לא יכול לחשוב על סיבה שלא נשחק בצרפת. אומרים שאני פועל ממניעים אישיים? זה נכון שאני מגן בתשוקה רבה על המועדון שלי, אבל כאן אני מגן גם על האינטרס הכללי. האצבע הקטנה שלי אומרת שליון תהיה באירופה גם בעונה הבאה".

* חדשות טובות מאנגליה: 1,130 שחקנים ואנשי צוות מקבוצות הפרמיירליג נבדקו - ואף לא אחד מהם חולה בקורונה.

* בליגות הנמוכות יותר בממלכה דווקא יש נדבקים: עשרה שחקנים ואנשי צוות נדבקו בצ'מפיונשיפ, שבעה נוספים נדבקו בליג 2.

* ליגת המשנה האנגלית הודיעה רשמית על חזרתה לפעילות ב-20 ביוני.

* התכנית של ראשי הסריה A היא לחדש את הליגה ב-20 ביוני, ולערוך משחק בכל יום בשבוע, בשבע שעות פתיחה שונות.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 30.5: טוטנהאם רוצה לשאול את קוטיניו, באיירן תציע לסיטי טרייד?

לכתבה המלאה
אנס קאנטר שחקן בוסטון סלטיקס. GettyImages
דברים מעניינים. קאנטר/GettyImages

כדורסל

* סנטר בוסטון אנס קאנטר טוען: "דיברתי עם חברים שלי, כוכבים, מקבוצה במזרח שלא אנקוב בשמה. הם אמרו שהם לא מתכוונים לשחק עד שיימצא חיסון. הייתי בהלם. מדובר באולסטארים".

* שחקן ברצלונה אדם האנגה סיפר שהחששות של השחקנים הם בעיקר מפציעות, ולאו דווקא מהידבקות בקורונה: "אני, אישית, יותר מפחד להיפצע. אחרי חודשיים של בידוד, קשה לשחק ברמות האלה. פיזית זה הולך להיות מאוד קשה, ובגלל זה אנחנו מפחדים יותר מפציעה מאשר מהידבקות. זה לא אידיאלי, אבל נצטרך לקבל את זה". ה-ACB, כידוע, עתידה להימשך ולהיערך מה-17 עד ה-30 ביוני, בטורניר שיתקיים בוולנסיה.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל חוגג זכיה באליפות ארצות הברית. רויטרס
מציאות חדשה. אליפות ארה"ב/רויטרס

ענפים נוספים

מארגני אליפות ארה"ב מנסים למצוא פתרונות לקיום טורניר הגרנד סלאם בניו יורק על רקע מגיפת הקורונה העולמית. ראשי הטורניר "נעים בין אופטימיות לריאליות", ויוזמים שורה ארוכה של פתרונות אפשריים על מנת לקיים בכל זאת הטורניר שאמור להיפתח ב-31 באוגוסט:

* להוסיף עוד חדרי הלבשה ולשפר את האוורור באלה שקיימים.
* לגייס חברות תעופה על מנת להטיס לניו יורק את הטניסאים שמשתתפים בטורניר בטיסות צ'ארטר מפריז, וינה, פרנקפורט, בואנוס איירס ודובאי, בין השאר.
* לדרוש מהשחקנים להציג תוצאות שליליות של בדיקת קורונה.
* איסור כניסה לחדר ההלבשה - עד לסמוך לתחילת המשחק.
* משמעת קפדנית על הטניסאים: "אתה מגיע, אתה מתאמן, ואתה חוזר למלון", כדברי סטייסי אלסטר, ממנהלי הוטרניר.
* איסור לצרף יותר מארבעה אנשי צוות ומלווים.
* הטורניר יספק לטניסאים מעסים ופיזיותרפיסטים כדי שהם לא יצטרכו להביא אותם בעצמם.
* פחות שופטי קו, והתבססות גדולה יותר על טכנולוגיית עין הנץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully