וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.5: טוטנהאם רוצה לשאול את קוטיניו, באיירן תציע לסיטי טרייד?

התרנגולים מוכנים לשלם 10 מיליון יורו על הברזילאי, הבווארים מוכנים לכלול את לוקאס הרננדז בעסקת סאנה. אנדידי מועמד לארסנל

אתר רשמי

העברות

* שחקנה של סלטיק בשלוש השנים האחרונות, ג'וני הייז, הודיע בפוסט נרגש באינסטגרם כי יעזוב את הקבוצה בתום העונה. בין השאר כתב הייז לאוהדים: "הכדורגל גורם לך לפעמים לקבל החלטות קשות. אני רוצה להודות לכולם על התמיכה הרבה לאורך הדרך, שמרו על עצמכם!"

ז'ורז'יניו שחקן צ'לסי חוגג שער. רויטרס
שוב יחבור לסארי? ז'ורז'יניו/רויטרס

שמועות

* ברצלונה סירבה לכלול בעסקת מיראלם פיאניץ' את אנסו פאטי, יובנטוס מביעה עניין במספר שחקנים צעירים נוספים של הקטלאנים, ביניהם קרלס אלניה וריקי פוץ'.

* על פי "ספורט", טוטנהאם תהיה מוכנה לשלם לברצלונה 10 מיליון יורו כדי לשאול את פיליפה קוטיניו ולשלם לו 222 אלף יורו לשבוע. הקטלאנים מעדיפים למכור את הברזילאי תמורת 80-90 מיליון יורו.

* בגרמניה טוענים שבאיירן מינכן תהיה מוכנה להציע למנצ'סטר סיטי את לוקאס הרננדז כחלק מעסקת לירוי סאנה.

* לא רק ריאל מדריד - גם ארסנל לוטשת עיניים לכיוונו של קשר לסטר סיטי ווילפריד אנדידי.

* סוכנו של ויקטור אוסימן, ששיחק בעונה החולפת בליל, הכריז כי החלוץ הניגרי יגיע לטוטנהאם במידה והארי קיין אכן יימכר. באנגליה טוענים כי התרנגולים הציעו 75 מיליון יורו לצרפתים תמורת אוסימן.

* אחרי עונת השאלה מוצלחת למדי בפריז סן ז'רמן, החלוץ הארגנטינאי, מאורו איקרדי, סיכם את תנאיו בשורותיה של אלופת צרפת ויישאר בקבוצה גם בעתיד הקרוב, כך מדווחים באיטליה. הפריזאים ישלמו לקבוצתו אינטר 50 מיליון יורו, שיכולים להגיע ל-57 מיליון יורו בעזרת בונוסים. איקרדי בן ה-27 כבש 12 שערי ליגה העונה ב-20 הופעות בליגה הצרפתית.

* בצרפת טוענים כי פריז סן ז'רמן הגישה הצעה ראשונה בסך 60 מיליון יורו גם על סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', קשרה הסרבי של לאציו.

* האיטלקיות אינטר, רומא, נאפולי ופיורנטינה עוקבות אחר מצבו של הבלם הבלגי יאן ורטונגן, המסיים את חוזהו בטוטנהאם.

* באיטליה מדווחים כי מנצ'סטר יונייטד לא מתלהבת מהאפשרות לכלול את אדריאן ראביו בעסקת פול פוגבה עם יובנטוס, לאור דרישתו לשכר של 7 מיליון יורו.

* ברצלונה מכינה אלטרנטיבה למקרה של לאוטרו מרטינס מאינטר לא יגיע. על פי דיווחים שונים בספרד החלוץ הצרפתי של ארסנל, אלכסנדר לקאזט, עשוי להצטרף לקבוצת הפאר הקטאלנית אם המגעים מול הארגנטינאי של הנראזורי לא יבשילו לכדי עסקה.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 29.5: מנצ'סטר סיטי מצאה מחליף ללירוי סאנה?

לכתבה המלאה

* בגרמניה מדווחים שהקיצוני של בורוסיה דורטמונד ג'יידון סאנצ'ו כבר הגיע להחלטה לפיה הוא לא מעוניין להישאר בקבוצה מעבר לקיץ הקרוב. עם זאת, לאנגלי בן ה-20 יש חוזה עד 2022 ובשל הבעיות הכלכליות של מועדונים רבים, הוא עשוי להישאר בכל זאת אצל סגנית המוליכה הגרמנית. לסאנצ'ו אין כוונה להאריך את חוזהו מעבר ל-2022.

* ב"סקיי ספורטס" טוענים שמילאן מעוניינת בקשר ברנלי ג'ף הנדריק האירי, שמסיים את חוזהו בתום העונה הקרובה. ברנלי עדיין מקווה להאריך את חוזהו.

* סוכנו של חסוס מנואל קורונה אישר שצ'לסי פנתה לפורטו בניסיון לרכוש את הקיצוני המקסיקני בן ה-27.

* פדריקו ברנרדסקי לא מרוצה מהמעמד שלו ביובנטוס ורוצה לעזוב. באיטליה מדווחים שצ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וארסנל מעוניינות בו.

* צ'לסי ויובנטוס עשויות לבצע עסקת טרייד גדולה. באיטליה טוענים כי יובה רוצה את חביבו של מאוריציו סארי ז'ורז'יניו, אמרסון ואוליבייה ז'ירו ועשויה להציע בתמורה שלושה שחקנים כשהמועמדים הם: מיראלם פיאניץ', פדריקו ברננדסקי, דוגלאס קוסטה, אלכס סנדרו ואדריאן ראביו.

* יורגן קלופ מחפש כבר אלטרנטיבה למקרה שליברפול לא תצליח לרכוש את טימו ורנר מר.ב. לייפציג. אחד השמות שהוזכרו הוא עוסמאן דמבלה, שלא ממש מצא את מקומו בברצלונה וסבל ממספר פציעות קשות מאז שנרכש מדורטמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully