וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד פירקה 1:6 את פאדרבורן, שלושער לסאנצ'ו

האנגלי כבש (57, 74 ו-91) ועשה מחווה לג'ורג' פלויד, הזאר (54), חכימי (85) ושמלצר (89) השלימו. גלדבאך-אוניון 1:4, תוראם כרע ברך

אתר רשמי

המחזור ה-29 בבונדסליגה יינעל רק מחר (שני), אבל גם היום נערכו שני משחקים. בורוסיה מנשנגלדבאך ניצחה 1:4 את אוניון ברלין. לאחר מכן בורוסיה דורטמונד הביסה 1:6 את פאדבורן כשכל שבעת השערים מובקעים במחצית השנייה.

ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד במחווה כלפי ג'ורג' פלויד. GettyImages
סאנצ'ו עם המחווה לג'ורג' פלויד/GettyImages

פאדרבורן - בורוסיה דורטמונד 6:1

הצהובים-שחורים התאוששו מההפסד לבאיירן מינכן עם ניצחון חוץ גדול, שמשמעותי מאוד מבחינתם במאבק על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. ג'יידון סאנצ'ו כבש שלושער והגיע ל-17 שערים ו-16 בישולים העונה ובכך הפך לשחקן הראשון מאז תחילת איסוף הנתונים ב-2004/5 שמגיע ל-15 אסיסטים ו-15 בישולים לפחות בעונה אחת בבונדסליגה.

השער הראשון הגיע רק בדקה ה-54 כשתורגן הזאר בעט מקרוב פנימה אחרי הדיפה לא מספיק טובה של השוער וקבע 0:1. כעבור שלוש דקות דורטמונד הכפילה את היתרון כשיוליאן בראנדט פרץ משמאל והעביר מסירת רוחב לג'יידון סאנצ'ו שבעט מול שער ריק פנימה את ה-0:2. אווה הונמאייר צימק בפנדל בדקה ה-72, אבל סאנצ'ו השלים צמד וקבע 1:3 בדקה ה-74. עד הסיום גם אשרף חכימי (85), מרסל שמלצר וסאנצ'ו (91) הוסיפו שערים וזה 1:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מרכוס תוראם שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. AP
מרכוס תוראם כורע ברך כהזדהות עם פלויד/AP

בורוסיה מנשנגלדבאך - אוניון ברלין 1:4

הסייחים עם ניצחון ראשון אחרי שני משחקי ליגה ברציפות ושיפרו את מאזנם ל-56 במקום השלישי כשהם עוברים את באייר לברקוזן וזמנית גם את ר.ב. לייפציג. פלוריאן נויהאוס העלה את גלדבאך ליתרון בדקה ה-17 בתום מהלך אישי יפה וקבע 0:1. מרכוס תוראם הכפיל עם נגיחה חזקה אחרי הגבהה של אלסן פלאה בדקה ה-41 וכרע ברך כהזדהות עם ג'ורג' פלויד וזה 0:2. סבסטיאן אנדרסון צימק בדקה ה-50 ל-2:1. מרכוס תוראם השלים צמד אחרי מסירת רוחב נהדרת של פלאה בדקה ה-59 ופלאה כבש בעצמו את הרביעי אחרי מסירת רוחב של רמי בנסבאיני וזה 1:4. בדקה ה-90 נרשם אירוע מרגש כשממאדו דוקורה נכנס כמחליף ולמעשה רשם את הופעת הבכורה שלו בליגה אחרי פציעות שהשביתו אותו למשך 1,041 יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully