וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בני יהודה: דוד קלטינס נחבל בשריר התאומים ולא ישחק

הקשר נפצע באימון לפני חצי גמר הגביע (רביעי, 20:30, ספ' 5). התלבטות בין שטקוס ללויטה. ויטור, טהא ואקולטסה ישובו, גם שהר אמור לפתוח. אלישע לוי לשחקניו: "צריך לבוא רעים"

חצי הגמרהסתיים10/06/2020
הפועל באר שבע
  • ז'וסוואה (68)
6:7
  • (90, פנדל) ליואיץ`
בני יהודה תל-אביב
צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב וגיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה מדברים לקרת הגביע

הפועל באר שבע

אחרי שלוש תוצאות תיקו בשלושת משחקי הפלייאוף העליון עד כה, בהפועל באר שבע מבינים שמחר (רביעי, 20:30, ספורט 5) מול בני יהודה בחצי גמר גביע המדינה צריך להעלות הילוך ולהציג יכולת יותר טובה כדי להעפיל לגמר כאשר הפעם אי אפשר להסתפק בתיקו אלא צריך ניצחון גם אם בהכרעת פנדלים. בקבוצה ייאלצו להסתדר ללא דוד קלטינס, שנפצע באימון המסכם בשריר התאומים ולא ייקח חלק בהתמודדות.

ביחס לכל הקבוצות שהגיעו לחצי הגמר, הפועל באר שבע חוותה את המסלול הקשה ביותר. הוא כלל משחקי חוץ באשדוד, נתניה והאחרון ברבע הגמר מול מכבי חיפה באצטדיון שהיה ריק מקהל עקב פגרת הקורונה. "מבחינת הדרך שעשינו, הכי מגיע לנו לזכות בגביע המדינה, אבל הדרך הזו לא נותנת לנו אפילו יתרון של כדור קרן אחד במשחק מול בני יהודה", אמר שחקן בהפועל באר שבע.

אליניב ברדה עוזר מאמן הפועל באר שבע עם המאמן יוסי אבוקסיס. דוברות הפועל באר שבע, אתר רשמי
רוצה עוד גביע. אבוקסיס עם ברדה/אתר רשמי, דוברות הפועל באר שבע

המאמן יוסי אבוקסיס רוצה לשמור על התואר שלו מהעונה שעברה עם בני יהודה והוא מכיר היטב את האקסית אותה בנה בתחילת העונה והדריך אותה עד שעבר לבירת הנגב, אבל גם זה לא נותן לקבוצתו יותר מדי יתרון. "בסופו של דבר מה שינצח זה הלב וקבלת החלטות הרבה יותר טובה", אומרים במועדון. "שני האלמנטים האלה לא היו במשחק הביתי האחרון שלנו מול הפועל תל אביב בטרנר וגם לא מול הפועל חיפה בחוץ. לא הבאנו בשני המשחקים האלה רצון, מוטיבציה ולב וגם שגינו הרבה בקבלת ההחלטות בעיקר בחלק ההתקפי ובמשחק המעבר מהגנה להתקפה".

במשחק האחרון בטרנר בליגה בשבת, יוסי אבוקסיס בחר לערוך מספר גדול של שינויים במטרה לתת מנוחה לשחקנים לקראת חצי הגמר. המאמן, בניגוד לניר קלינגר מהצד השני, העלה ליציע למנוחה מוחלטת שחקנים כמו מיגל ויטור, לואי טהא ואלטון אקולטסה שיחזרו להרכב. גם ז'וזואה הפורטוגלי שהפך לשחקן הכי חשוב במועדון ולכזה שכל הקבוצה תלויה בו יחזור להרכב אחרי שנכנס בשבת רק כמחליף והראה בחצי שעה עד כמה השחקנים האחרים צריכים את הנוכחות שלו על כר הדשא כדי להתפקס ולהרים את הרמה שלהם. גם בן שהר אמור הפעם לפתוח בהרכב.

לאבוקסיס בכל זאת שתי התלבטויות. הראשונה והקבועה שלו היא התלבטות המערך. מצד אחד המאמן מאוד אוהב לשחק עם שלושה בלמים. מצד שני במשחק הכי טוב של הקבוצה מול בית"ר ירושלים לפני עשרה ימים, הפועל באר שבע שיחקה רק עם שני בלמים ומכאן שקיימת עוד דילמה באשר למערך. כמו כן במשחק בשבת השוער ארנסטוס שטקוס פתח במקום אוהד לויטה וגילה יכולת טובה מאוד, כך שגם באשר לעמדת השוער קיימת עדיין התלבטות.

עוד בבאר שבע - אור דדיה האריך את חוזהו במועדון עד לתום עונת 2023/24: "אני מתרגש מאוד לחתום על חוזה חדש במועדון. בעונה הזו למדתי הרבה, אני מרגיש שהתקדמתי ואני מקווה להמשיך להתקדם במקום שאני כל כך אוהב. את ילדותי ביליתי במגרשי העיר באר שבע וכל יום שאני משחק במדי הקבוצה הוא זכות וגאווה גדולה עבורי. אני מודה לאנשי המועדון על ההערכה הרבה והאמון".

רועי בן שמעון שחקן בני יהודה. שלומי גבאי
ימשיך לקבל את הקרדיט. בן שמעון/שלומי גבאי

בני יהודה

בני יהודה מגיעה למשחק חצי הגמר עם ביטחון מלא. הניצחון 0:5 על הפועל חדרה נתן דחיפה גדולה לשחקנים, כאשר במועדון מדברים על כך שאפשר להביא גביע שני רצוף ושלישי בחמש שנים. אלישע לוי אמר לשחקניו: "גביע זה בראש, זה מפעל אחר, צריך לבוא רעים ולקחת את המשחק בכל הכח. יש לנו את הכלים אבל זה תלוי בכם, באר שבע מאוד רוצה את הגביע, תצטרכו לתת הכל כדי שנעבור אותם".

לאורך השבוע תירגל המאמן מערך של חמישה שחקני הגנה ונראה כי לא יהיה שינוי מה-11 שפתחו נגד הפועל חדרה, כאשר רועי בן שמעון ימשיך לקבל קרדיט בהתקפה. המאמן הזהיר את שחקניו מההצטרפות של מיגל ויטור במצבים נייחים.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: נתניה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully