וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אחרי עונה כזו, יהיה מתוק מאוד לזכות בגביע"

הפועל באר שבע ובני יהודה מתכוננות לחצי גמר הגביע ביום רביעי. אלישע לוי: "עדיין לא זכיתי בגביע, אבל תמיד יש פעם ראשונה"

צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: מסיבת העיתונאים לקראת מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב

הפועל באר שבע ובני יהודה ערכו היום (שני) את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש ביניהן בחצי גמר גביע המדינה מחרתיים באצטדיון בנתניה. אחרי שחצי הגמר הראשון בין הפועל תל אביב למכבי פתח תקוה יתקיים מחר, ייאבקו השתיים על הכרטיס השני לגמר, במשחק פיקנטי במיוחד ליוסי אבוקסיס, מול הקבוצה ממנה הגיע לבירת הנגב, וכמובן עבור אלישע לוי, שאימן את באר שבע בין 2012 ל-2015 ונפרד ממנה אחרי התבוסה 6:2 למכבי תל אביב בגמר הגביע.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע עם אלונה ברקת. לירון מולדובן
מפגש פיקנטי עם האקסית. יוסי אבוקסיס/לירון מולדובן

יוסי אבקוסיס אמר: "עברנו מכשולים מאוד קשים וקיבלנו את ההגרלות הכי קשות, עוד במשחק החוץ נגד מ.ס. אשדוד כשברק בכר עוד אימן. גביע זו דרך של חמישה משחקים וכשאתה מגיע לאזור הזה, אתה כבר רוצה לעשות את זה. הפועל באר שבע עבר כל כך הרבה דברים העונה, חילופי מאמנים, הקורונה, העזיבה של אלונה... אני חושב שאין דבר יותר מתוק מלסיים עונה כזו עם גביע".

על היציעים הריקים אמר אבוקסיס: "המשמעות של הקהל בבאר שבע היא קריטית, בעיקר במשחקי בית. ביום שבת, נגד הפועל תל אביב, נראינו טוב בחצי השעה האחרונה ועם הקהל יכול להיות שהיינו מנצחים. קשה מאוד, כמעט בלתי אפשרי לשחק. אין אווירה, אתה נעמד מול יציעים ריקים וזה קשה מאוד. אבל זה עדיף מאשר לא לשחק בכלל".

אלישע לוי אמר: "כאחד שהיה לא מעט פעמים במעמד הזה, זה משמח ותמיד מרגש. חצי הגמר הוא מעמד מאוד מכובד. ברור לנו שאנחנו מתמודדים עם קבוצה מצוינת, אבל זה גביע, זה משחק אחד ונקווה להצליח בו. עשיתי הרבה דברים בכדורגל, אבל עדיין לא זכיתי בגביע. עם זאת, תמיד יש פעם ראשונה".

על המצב אמר אלישע: "אני לא זוכר חזרה לפעילות אחרי שלושה חודשים. תכננו להגיע הכי טוב לחצי הגמר, עשינו שינויים. המשחק האחרון שלנו היה טוב ואני חושב שזה צריך לתת לנו קצת ביטחון ואמונה. כדורגל בלי קהל לא דומה למשחק שאנחנו מכירים, אבל אם מסתכלים על הנסיבות כולנו שמחים שיש הזדמנות לסיים את העונה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully