וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ אוגסבורג מסביר את החמצת הפנדל: "משחקי רפאים ארורים"

פלוריאן נידרלכנר אשר החמיץ פנדל ב-1:1 מול קלן תולה זאת באווירת הנכאים באצטדיון, שבלבלה אותו לטענתו: "לרוב אני הגיבור, הפעם הייתי הטיפש"

אתר רשמי

בווידאו: מילאן מתאמנת

שלושה מחזורים עברו בגרמניה מאז חודשה הבונדסליגה, שנותרה לעת עתה הליגה הבכירה היחידה באירופה אשר חידשה את משחקיה מאז פגרת הקורונה. השחקנים, הצוותים, התקשורת וגם האוהדים מנסים להסתגל למציאות החדשה של משחקים ללא קהל ועם הגבלות שלא תמיד ברורות, כשבחלק מהמקרים השחקנים טוענים שהסיטואציה החדשה פוגעת בהם.

שחקנה של אוגסבורג פלוריאן נידרלכנר משוכנע כי האווירה שלא הייתה בעקבות המחסור בקהל תרמה רבות להחמצת הפנדל שלו במהלך ה-1:1 אמש (ראשון) מול פ.צ. קלן. קבוצתו של נידרלכנר נחלצה מהפסד בדקה ה-88 בזכות שער של פיליפ מקס, אך לאור החמצת הפנדל של נידרלכנר המארחת מהתחתית יצאה מאוכזבת.

שחקנה של אוגסבורג פלוריאן נידרלכנר. GettyImages
"נתתי לסיטואציה להשפיע עליי". נידרלכנר/GettyImages

"עשיתי את הטעות הגדולה ביותר שפנדליסט יכול לבצע", אמר נידרלכנר המאוכזב בסיום והאשים את היציעים הריקים: "משחקי רפאים ארורים". החלוץ בן ה-29 של אוגסבורג טען שכשניגש לביצוע הבעיטה שחקני קלן דיברו על הפינה הימנית של השוער, מה שגרם לו לבעוט לפינה השנייה, לשם זינק שוער קלן ועצר את הבעיטה של נידלרכנר. "אני תמיד בועט לפינה הימנית, הפעם פשוט נתתי לסיטואציה להשפיע עליי. לרוב אני הגיבור, הפעם הייתי הטיפש".

אוגסבורג ממוקמת במקום ה-13 בטבלת הליגה הגרמנית כשהיא מקדימה בארבע נקודות את פורטונה דיסלדורף שבמקום ה-16, המוביל למשחקי המבחן להישארות בליגה בתום העונה.

  • עוד באותו נושא:
  • אוגסבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully