וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אלכסנדר: "הכנה לעונה אינה בדיחה. לא רציתי לסכן את עצמי"

9.6.2020 / 13:00

"היה בינינו הסכם ג'נטלמני, לפיו ננסה ונראה איך הדברים יסתדרו, אבל החלטתי שזה לא הגיוני עבורי". המתאזרח מסביר מדוע לא יתייצב לחידוש הליגה בהפועל חולון, ומספר מה גרם לו להישאר בישראל בתקופת ההסגר

אתר רשמי

בסרטון: ריאל מדריד מתאמנת לקראת חידוש הליגה בספרד

שלושה חודשים חלפו מאז קיימה הפועל חולון את משחקה האחרון לפני פגרת הקורונה, שבו ניצחה 104:105 את מכבי ראשון לציון בתום הארכה; בעוד פחות משבועיים, כשליגת העל תחודש, הקשר בין הקבוצה ההיא לבין זו שתתארח בבאר שבע יהיה מקרי בהחלט. רק שלושה שחקנים ייוותרו מהסגל שהופיע אז, וג'ו אלכסנדר הפך אתמול (שני) לשישי שמודיע כי לא יחבור מחדש לסגולים.

אלכסנדר (33, 2.03), שחזר בדצמבר החולף לקדנציה שנייה בחולון, הצטרף לאימוני הקבוצה עם חידושם, אבל לבסוף החליט לוותר על ההופעות בליגה. "אני ביחסים טובים עם ראשי המועדון, וכשהתקבלה ההחלטה לחדש את העונה, והכל קרה כל כך מהר, לא ידענו איך זה יעבוד. סיכמנו שבמצב המטורף שנוצר, אנחנו נתקדם ונראה, ואם זה יסתדר, אז אשחק. היה בינינו הסכם ג'נטלמני, לא חתמנו על חוזה או משהו כזה", מסביר המתאזרח בריאיון לוואלה! ספורט.

שחקני הפועל חולון שלומי הרוש, ג'ו אלכסנדר. קובי אליהו
"אם היה אפשר להתכונן בשבועיים, היינו עושים את זה כל שנה". אלכסנדר עם שלומי הרוש/קובי אליהו

- למה ירדת בסופו של דבר מהאפשרות לשחק?

"עבור כדורסלן מקצועני, ההכנה לעונה היא לא בדיחה. יש סיבה לפגרה ולהכנה ולמשחקי טרום העונה. נדרשים לזה בין שישה לשמונה שבועות, ולעשות הכל בתוך שבועיים לא נראה לי רעיון טוב, ולא רציתי לסכן את עצמי. אם היה אפשר להתכונן לעונה חדשה בשבועיים, היינו עושים את זה כל שנה".

אלכסנדר לא עזב את ישראל לאורך תקופת ההסגר. "זה הבית שלי, אני ישראלי ויש לי דירה בתל אביב. אני מתכנן להישאר כאן גם בקיץ", הוא מסביר, וכעת, אחרי ההודעה על סיום העונה מבחינתו, "אני מתחיל לחיות חיים נורמליים. יוצא לאכול, לקנות. דברים שלא יכולתי לעשות עד עכשיו".

- איפה אתה עומד בוויכוח בין השחקנים לבין הליגה בנוגע לתנאי הבידוד?

"אני לא נמצא בטוויטר, כך שאני לא ממש רואה מה כותבים שם. לא הופתעתי כשהחליטו לחדש את הליגה הישראלית, ולא הייתה לי עמדה בעניין. לא ממש היה לי אכפת. בסוף החלטתי שזה לא יהיה הגיוני עבורי לשחק. אני לא מתערב לאחרים ולא יודע מה הם חושבים, אבל מבחינתי, אני לא עושה דברים שאני לא מוצא בהם היגיון".

ג'ו אלכסנדר, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
"זה הבית שלי, אני ישראלי ויש לי דירה בתל אביב". אלכסנדר במדי חולון/ברני ארדוב

לפורוורד יש לפחות מסר מעודד אחד לאוהדי חולון: "ממה שחוויתי באימונים, הקבוצה נראית טוב. אני אוהב את האמריקנים שהביאו, ותמיד יש להם ישראלים טובים. כדאי לשים לב לשחקן צעיר חדש ומבטיח, שמו גיא פניני", הוא צוחק.

- חולון נשענת תמיד על האנרגיה מהאוהדים. לא מוזר לך לדמיין אותה משחקת מול יציעים ריקים?

"אני לא חושב שהמשחקים ייראו שונים באופן מהותי. יש שחקנים שניזונים מהקהל, ועל אחרים זה לא משפיע. זה מאוד אינדיבידואלי".

- העזיבה הזו היא סוף פסוק מבחינתך בחולון?

"זה בהחלט אפשרי שאחזור בעונה הבאה. יש כרגע המון חוסר ודאות סביב עניין הקורונה, כך שאני ממש לא יודע מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully