וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "הפועל ת"א היא המועמדת הוודאית לזכייה בגביע"

מאמן מכבי פתח תקוה שלח מסר מתריס במסיבת העיתונאים לקראת חצי הגמר הראשון של גביע המדינה (ג', 20:30, ספורט 5). קלינגר: "זה לא עושה עליי רושם, המשחק הזה לא יוכרע בפסיכולוגיה"

צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: ניר חן

הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה ערכו היום (שני) את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש ביניהן בחצי גמר גביע המדינה מחר (20:30, ספורט 5) באצטדיון בנתניה. האדומים שנמצאים בעונה נהדרת תחת ניר קלינגר חולמים לסיים אותה עם תואר מתוק, בעוד שגיא לוזון והמלאבסים שועטים בחזרה לליגת העל וינסו לייצג את הליגה הלאומית במעמד הגמר.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
חולם על הגביע. ניר קלינגר/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

ניר קלינגר אמר: "זה מרגש כל פעם מחדש, גם אותי שכבר הייתי וראיתי הרבה דברים. מי שהיה במעמד הזה יודע שצריך לעשות הכנה טובה מאוד ולבוא מפוקסים. אנחנו מתייחסים למכבי פתח תקוה כקבוצת ליגת העל לכל דבר ועניין".

קלינגר הזכיר שכשהוא אימן את מכבי תל אביב בעבר, היא הודחה בדיוק באותו שלב על ידי הפועל רמת גן מהליגה הלאומית: "בעונת 2002/3 הייתי פה, באצטדיון הזה, מול קבוצה מהליגה הלאומית, בעונה של אליפות והפסדתי. אז כנראה שלא הגענו מוכנים - שאני לא הגעתי מוכן - וזה תמיד דגל מול עיני. אני זוכר את היום הזה ואני מקווה לא לעשות את השגיאות האלה יותר".

על שילוב הצעירים אמר קלינגר: "הפועל תל אביב זה מועדון ענק בקנה מידה ישראלי ולכן שילוב של ותיקים עם צעירים הוא המפתח להצלחה., אנחנו עושים את השילוב הזה בזמן האחרון וזה מצליח יפה מאוד, אבל צריך להיות כל הזמן עם יד על הדופק. לצעירים ללא חונכים קשה לפתח אישיות של כדורגלן צמרת. אנחנו מקפידים שלכל שחקן צעיר יהיה סוג של מנטור בחדר ההלבשה".

עוד בוואלה!

המלכוד של הפועל תל אביב: הצטיינות הצעירים תמנע חיזוק בקיץ?

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב
גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
"אין פה שום עניין של נקמה". גיא לוזון/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

גיא לוזון אמר: "מבחינתי הפועל תל אביב היא המועמדת הוודאית לזכייה בגביע כי היא הקבוצה בכושר הכי טוב מבין ארבע הקבוצות בחצי הגמר. יחד עם זאת, אין לנו רגשי נחיתות".

לוזון נשאל האם מכבי פתח תקוה רוצה "לנקום" בהפועל תל אביב אחרי שהיא ירדה לליגה הלאומית בעונה שעברה בעקבות הפסד לאדומים בסיום העונה והשיב: "אין עניין של נקמה. בספורט צריך להעריך קבוצה שבאה להשיג תוצאה גם כשהיא לא צריכה אותה. צריך להגיד להם כל הכבוד. כנראה שהגיע לנו לרדת באותו משחק, אין פה שום עניין של נקמה".

המאמן הוסיף: "אחת המטרות שלנו השנה היא לא רק לעלות ליגה, אלא לשחק גם כדורגל התקפי ואטרקטיבי ולשלב שחקנים צעירים שיהוו בסיס לליגת העל. לא רצינו סיטואציה שבה נעלה ליגה ונחליף את כל הסגל. אנחנו הקבוצה עם הכי הרבה צעירים בישראל, יש לנו 6-7 שחקנים שעדיין יכולים לשחק בנוער. זה הכוח שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully