וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכוד של הפועל תל אביב: הצטיינות הצעירים תמנע חיזוק בקיץ?

7.6.2020 / 9:03

קלינגר וסיני רוצים לצרף 3-4 שחקנים מנוסים, אבל היכולת הגבוהה של שחקני הנוער וחוסר הבהירות לגבי התקציב, עשויים לטרפד להם את התכניות. בוזגלו יחזור להרכב בגביע, מחמאות לדוידה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ניר קלינגר בחר לא לעשות רוטציה רחבה בהרכב של הפועל תל אביב אתמול (שבת) בטרנר, במשחק שהסתיים ב-0:0 עם הפועל באר שבע. המאמן פתח עם רוב שחקני המפתח שלו ואף הבהיר לשחקנים בחדר ההלבשה כי "אני מאמין שאיך שניראה במשחק הזה גם ישפיע על חצי גמר הגביע באמצע השבוע. כל הקריירה שלי פעלתי כך ואני באמת מאמין בזה. את החישובים נעשה אחרי המשחק".

העובדה שישנם חמישה חילופים נתנה לקלינגר את הביטחון שהוא יוכל להחליף כל שחקן שיסבול מעייפות או פציעה הכי קטנה, ולפני המשחק ביקש: "מי שמרגיש לא כשיר, רגישות או כל דבר אחר, שיגיד לנו".

בחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי פתח תקוה ביום שלישי, מאור בוזגלו צפוי לחזור להרכב וייתכן שגם מייקל אולהה יפתח. ההחלטות יתקבלו כמובן רק אחרי האימון המסכם, אז קלינגר יוכל לזהות אם יש שחקנים שסובלים מעייפות בשל העומס הכבד.

אושר דוידה שחקן הפועל תל אביב מול תומר יוספי שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
הפעם הגיע תורו לסחוט מחמאות. דוידה/דני מרון

בהפועל תל אביב היו מרוצים מהמשחק ואחרי שהשיגו 7 נקודות מ-9 אפשריות בפלייאוף העליון, כעת במתחם חודורוב מתכוננים לחצי גמר גביע המדינה, נגד מכבי פתח תקוה. במשחק הזה, בפעם הראשונה מאז החזרה מפגרת הקורונה, הלחץ יהיה על האדומים. בצוות המקצועי אמרו אתמול: "זה משחק מסוג אחר לגמרי, במיוחד לקבוצה שמשלבת הרבה צעירים ומגיעה כפייבוריטית. רק כך הצעירים שלנו יתחשלו. אם לא היינו מאמינים במבנה האישיות שלהם לא היינו הולכים למהלך של שילוב של כל כך הרבה מהם".

אחרי שבועיים בהם דורון ליידנר ועמית מאיר סחטו מחמאות, אתמול הגיע תורו של אושר דוידה. שחקן הכנף הצעיר השלים 90 דקות בטרנר וזכה לשבחים מראשי המועדון. העובדה שבכל שבוע שחקן בית צעיר נוסף נכנס לעניינים ובא לידי ביטוי, גורמת הרבה אופטימיות לאחים ניסנוב, שיודעים שבעונה הבאה התקציב יקטן והסגל יהיה מורכב מהרבה שחקני בית.

תכנית העבודה של ניר קלינגר ומשה סיני לעונה הבאה כוללת חיזוק של 3-4 שחקנים משמעותיים שישחקו לצד הצעירים, אבל במועדון הבהירו: "כרגע אי אפשר להתעסק בזה. קודם שיהיה ברור שיהיה קהל בעונה הבאה ואחרי זה נראה. במשבר הזה איך אפשר לייצר תקציב נוסף לרכש? זה בכלל לא פשוט, לא רק אצלנו, כמעט בכל מועדון - אולי פרט למכבי חיפה ומכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully