וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 8.6: "טיאגו סילבה לא ימשיך בפריז סן ז'רמן"

ב"ל'אקיפ" טוענים כי האלופה החליטה להיפרד מהקפטן שמסיים חוזה אחרי שמונה שנים. ברצלונה דחתה הצעה של 45 מיליון יורו על טרינקאו

אתר רשמי

העברות

* חלון ההעברות בצרפת נפתח רשמית היום (שני) ואנז'ה הודיעה על החתמת פול ברנרדוני, השוער בן ה-23 ששיחק בשנתיים האחרונות כמושאל בנים. בורדו שהחזיקה בכרטיסו קיבלה 7 מיליון יורו. בהודעה הרשמית על ההעברה הגדולה בתולדותיה, אגב, אנז'ה פרסמה את תמונת הכלב של ברנרדוני.

* 11 שנים וחצי אחרי שעזב, אולה טויבונן חזר למאלמו עם חוזה לשנתיים וחצי. החלוץ השבדי בן ה-33, ששיחק בשנתיים האחרונות במלבורן ויקטורי האוסטרלית, כבש 17 שערים בתקופתו במאלמו ב-2007 עד 2009.

* ג'אקומו בונבנטורה האריך את חוזהו במילאן בחודשיים, כדי לסיים את העונה שהוארכה. חוזהו המקורי של הקשר אמור היה להסתיים בסוף החודש הקרוב, והוא זכה לעניין מצד רומא, אטאלנטה, פיורנטינה וטורינו.

* השוער הקרואטי דניאל סובאשיץ' הודיע על פרידה ממונאקו אחרי שמונה שנים, עם סיום חוזהו במועדון. סובאשיץ' בן ה-35 עלה עם הקבוצה מהליגה השנייה, היה שותף לזכייה באליפות וגם להגעה לחצי גמר ליגת האלופות.

* הארי ווילסון, האריך את תקופת השאלתו בבורנמות' ויישאר שם עד תום עונת 2019/20. השחקן המושאל מליברפול, היה אמור לחזור למייטי רדס בתום תקופת ההשאלה שלו אשר אמורה הייתה להסתיים ב-30 ביוני.

שמועות

* על פי "ל'אקיפ", פריז סן ז'רמן החליטה כי הקפטן טיאגו סילבה לא ימשיך בקבוצה ויעזוב עם סיום חוזהו, שיוארך אוטומטית בחודשיים בלבד לצורך השלמת משחקי ליגת האלופות. הברזילאי בן ה-35 הגיע לאלופת צרפת ב-2012 וכעת עשוי לחזור לברזיל.

* ב"אל מונדו דפורטיבו" חושפים: כמה ימים אחרי שברצלונה השלימה את רכישתו של טרינקאו מספורטינג בראגה תמורת כ-30 מיליון יורו, סוכנו של הפורטוגלי הצעיר יצר איתה קשר וטען: "יש לי הצעה מקבוצה אחרת שמוכנה לשלם 45 מיליון יורו באופן מיידי". בברצלונה דחו את ההצעה בנימוס.

* צ'רלי מקניל בן ה-16 עוזב את מנצ'סטר סיטי ועובר לר.ב. לייפציג. לפי הדיווחים מדובר בחלוץ כישרוני מאוד, בו חשקה מאוד גם יובנטוס אבל בסופו של דבר הוא בחר בקבוצה הגרמנית.

* בצרפת מדווחים שפריז סן ז'רמן הגיעה לסיכום עם סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' מלאציו. המנהל המקצועי של הצרפתים לאונרדו הפך את הקשר הסרבי למטרה המרכזית של המועדון בקיץ הקרוב והקבוצה מוכנה לשלם לו 7 מיליון יורו לעונה. עם זאת, המו"מ עם הקבוצה מרומא קשה יותר ולאציו כבר דחתה הצעה של 60 מיליון יורו תמורתו ודורשת 80 מיליון.

* רומא קרובה לסיכום עם מנצ'סטר יונייטד על רכישתו של כריס סמולינג, שמבלה את העונה הנוכחית בהשאלה אל הג'אלורוסי. רומא מעוניינת לשאול את הבלם גם לעונה הבאה עם מחויבות לרכוש אותו תמורת 15 מיליון יורו בתום 2020/21.

* על פי "קאנאל", מארסיי הגיעה לסיכום עם ראן על רכישת החלוץ הסנגלי אמבאיי ניאנג בן ה-25 תמורת 20 מיליון יורו. ב-RMC דווקא הכחישו וטענו כי העסקה עדיין רחוקה מלהיות סגורה.

* אודסון אדואר, חלוצה הצרפתי של סלטיק שהוזכר כמועמד לארסנל אחרי 21 שערים ב-27 משחקים העונה, עשוי להאריך את חוזהו באלופת סקוטלנד. "הוא שחקן פנטסטי ואנחנו עושים הכול כדי להשאיר אותו", אמר המאמן ניל לנון.

בן צ'ילוול שחקן לסטר. GettyImages
בן צ'ילוול יימכר ב-95 מיליון יורו?/GettyImages

* על פי דיווחים באיטליה, אטאלנטה רוצה להחזיר את רוברטו גליארדיני, אותו מכרה לאינטר לפני שלוש שנים ב-22.5 מיליון יורו. אינטר דורשת לפחות 20 מיליון יורו, אבל עשויה להסכים להשאלה עם אופציה לרכישה.

* מילאן הביעה עניין במארק רוקה, קשרה בן ה-23 של אספניול. לרוקה חוזה עד 2022 ואספניול ביקשה עליו 50 מיליון יורו בקיץ הקודם, אבל המחיר עשוי לצנוח אם הקבוצה תרד.

* אחרי שלפי הדיווחים סיכמה על רכישתו של טימו ורנר מר.ב. לייפציג, צ'לסי לא עוצרת ומעוניינת גם בחלוץ פיורנטינה פדריקו קייזה.

* מנצ'סטר סיטי הצטרפה אל צ'לסי במרדף אחר מגן לסטר בן צ'ילוול. על פי הדיווחים באנגליה, השועלים צפויים לדרוש לא פחות מ-95 מיליון יורו תמורת המגן השמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully