וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ורדר ברמן בדרך לבונדסליגה השנייה, 1:1 לשאלקה

הקבוצה מהמקום הלפני אחרון רשמה הפסד ביתי 10 מתוך 11 האחרונים לאחר 1:0 מול וולפסבורג. הרויאל בלוז עם נקודה ראשונה מאז הפסקת הקורונה

אתר רשמי

בווידאו: אימון מילאן

המחזור ה-30 בגרמניה נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים, כשבמשחק המוקדם מבין השלושה רשמה ורדר ברמן האומללה הפסד בית עשירי מתוך 11 משחקיה האחרונים באיצטדיון וזרשטדיון לאחר 1:0 מול וולפסבורג. לאחר מכן שאלקה סיימה ב-1:1 מול אוניון ברלין. אוגסבורג נחצה מהפסד שתי דקות לסיום המשחק וסיימה ב-1:1 ביתי מול קלן.

שחקני ורדר ברמן יחד עם שחקני וולפסבורג במחווה לג'ורדן פלויד. GettyImages
שחקני וולפסבורג ו-ורדר ברמן במחווה לג'ורג' פלויד/GettyImages

ורדר ברמן - וולפסבורג 1:0

עונת הבלהות של ורדר ברמן נמשכת. הקבוצה שנמצאת במקום הלפני אחרון לא ניצחה משחק בית מספטמבר 2019 - ורשמה היום את הפסד הבית העשירי שלה ב-11 המשחקים האחרונים! השחקנים של פלוריאן קוהפלדט תקפו לא פחות מהאורחים, אך ורדר של השנה פשוט לא מסוגלת שלא לבעוט בדלי, ובדקה ה-82 ואוט וחהורסט ניצל את החולמנות בהגנת המארחת כדי לנגוח פנימה את ה-0:1 של וולפסבורג. בטרם המשחק כרעו שחקני שתי הקבוצות ברך כמחווה לזכרו של ג'ורג' פלויד שנהרג בארצות הברית במהלך מעצר אלים.

ג'ונג'ו קני שחקן שאלקה. AP
קני כבש שער יפה, , שלא הספיק ליותר מנקודה/AP

אוניון ברלין - שאלקה 1:1

הכחולים עם משחק ליגה 12 ברציפות ללא ניצחון, אבל לפחות קטעו רצף של חמישה הפסדים שהחל לאחר החזרה מהפסקת הקורונה. אוניון לא הצליחה להגדיל את הפער מהמקום ה-16, שמוביל למבחני הישרדות בתום העונה.

אוניון עלתה ליתרון בדקה ה-11: אנתוני אוג'ה חטף את הכדור ודהר קדימה, הוא מצא בעומק את רוברט אנדריך, שסיים יפה וקבע 0:1 למארחת. שאלקה איזנה עם שער יפה מאוד בדקה ה-28: דניאל קאליג'ורי מצא את ג'ונג'ו קני, שבעט חזק ושטוח מ-18 מטר לפינה וזה 1:1.

שחקן פ.צ. קלם אנתוני מודסט חוגג עם חבריו. GettyImages
כבש שער נהדר, אך קבוצתו ספגה את השוויון שתי דקות אחר כך. אנתוני מודסט חוגג/GettyImages

אוגסבורג - קלן 1:1

במשך 86 דקות ניסו שתי הקבוצות להכריע את המשחק, אך לא הצליחו להכניע את השוערים בשני הצדדים. המארחת שרצתה לברוח מהתחתית בעטה 18 פעמים לכיוון השער, וקיבלה הזדמנות נהדרת לעלות ליתרון בדקה ה-27, אך פלוריאן נידרלכנר החמיץ מהנקודה הלבנה. בדקה ה-86 אנתוני מודסט מקלן מצא את הרשת בבעיטה נהדרת לאחר שג'ייקובס הוריד לו עם הראש. המארחת נחלצה מהפסד והצליחה להשוות שתי דקות לאחר מכן כשפיליפ מקס הושאר לא מכוסה והשווה עבור אוגסבורג.

  • עוד באותו נושא:
  • ורדר ברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully