וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילפריד זאהה מגיב לשמועות ששכב עם בתו של דייויד מויס: "יונייטד הפקירה אותי"

במשך שנים התעקשו צהובוני אנגליה שהחלוץ יובש על ידי המאמן כי נתפס במיטה עם בתו. עכשיו הוא מכחיש ומפנה אצבע מאשימה ליונייטד: "השאירו אותי לבד"

אתר רשמי

בווידאו: צ'לסי מתאמנת לקראת חזרת הפרמיירליג

אי שם ב-2013 נראה ווילפריד זאהה כמו שחקן העתיד של מנצ'סטר יונייטד. הוא נרכש מקריסטל פאלאס תמורת 10 מיליון ליש"ט והגיע בתור הבטחה גדולה, אבל נדחק די מהר מהרוטציה, לא רק בגלל יכולתו על כר הדשא, אלא גם בשל מעלליו מחוצה לו: על פי דיווחים עקשניים בצהובוני אנגליה, מאמן הקבוצה דאז דייויד מויס תפס אותו במיטה עם בתו הצעירה לורן - ומאז מחק אותו לחלוטין.

זאהה, שמככב כיום במדי קריסטל פאלאס, נמנע במשך שנים מלהתייחס לפרשיה ההיא בריאיונות, וכך גם דייויד מויס. אמש (שבת) החלוץ סוף סוף ניאות לספק את הגרסה שלו לאירועים, והיא שונה לחלוטין ממה שפורסם.

"החיים שלי התהפכו מרגע שהשמועות הללו התפשטו", אמר זאהה לפודקאסט של ריו פרדיננד. "מאז ועד היום אנשים פונים אליי ובטוחים שהסיפור הזה נכון, למרות שמעולם אפילו לא פגשתי את הילדים של דייויס מויס".

ווילפריד זאהה לצד בתו של דייויד מויס. מתוך טוויטר, צילום מסך
לא היה ולא נברא? זאהה לצד בתו של דייויד מויס/צילום מסך, מתוך טוויטר

זאהה מאשים את מנצ'סטר יונייטד בטיפול לקוי בפרשיה, וטוען שהוא הופקר ונאלץ להתמודד לבד עם העליהום התקשורתי. "אף אחד במועדון לא אמר לי כלום, ולא היה לי מושג מה לעשות ואיך להגיב לזה. אני זוכר שצייצתי בטוויטר משהו כמו, 'שמועות מטופשות', כי זה כבר יצא מכל פרופורציות והייתי חייב להגיב איכשהו. אחרי שעשיתי את זה, פנו אליי מהמועדון ודרשו שלא אצייץ או אגיב בנושא לעולם. חשבתי לעצמי, 'אתם לא עוזרים לי כאן. אני מתמודד עם זה לגמרי לבד, מתקשה נפשית כי מפיצים שמועה ששכבתי עם הבת של המאמן, ובנוסף לכל לא משחק - ואף אחד לא מסביר למה. זה נמשך כל כך הרבה זמן, ובשלב מסוים תהיתי, איך זה שהמאמן לא ניגש להחליף איתי מילה בנושא הזה? זה היה מגוחך".

זאהה טוען שזו היתה התקופה הלחוצה והמתוחה בחייו. "הייתי בחרדה. ילד בל 19, שגר במנצ'סטר לבדו, ולפתע נאלץ להתמודד עם עליהום כזה. ראיתי את השמועות מתפשטות בטוויטר, הרגשתי שכולם יורדים לחיי, ואפילו לא נותנים לי את הזכות להגיב. הופקרתי, וזו היתה חוויה קשה מאוד".

באוגוסט 2014 זאהה המתוסכל הושאל בחזרה לקריסטל פאלאס, ובפברואר כבר חתם על חוזה קבע בקבוצה. את הקדנציה המאכזבת באולד טראפורד הוא השאיר מאחור, ומאז הספיק לכבוש 31 שערים ולבשל 42.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully