וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרה ג'אן: "ג'יידון סאנצ'ו חייב להתבגר, אחרת יזרוק את הכישרון לפח"

אחרי התספורת והקנס השנוי במחלוקת, קשר דורטמונד שלח מסר לכישרון הצעיר: "הוא לא מספיק ממושמע. אולי הוא מקשיב לאנשים הלא נכונים"

אתר רשמי

ג'יידון סאנצ'ו ממשיך להיות אחד השמות החמים בכדורגל העולמי - ולא רק בגלל מעלליו על כר הדשא. הכישרון הצעיר של בורוסיה דורטמונד עמד השבוע בעיצומה של פרשיה שנויה במחלוקת, כשספג קנס מההתאחדות הגרמנית לאחר שצולם מסתפר בביתו ללא מסיכה. למרות שבגרמניה ביקרו את ההחלטה לקנוס אותו והוא עצמו צייץ ש"זו בדיחה גמורה", נשמעת גם ביקורת מבית.

"הוא חייב להתבגר ולהיות יותר ממושמע", אמר חברו של סאנצ'ו לקבוצה אמרה ג'אן. "בתור שחקן ותיק, אני רואה איך לפעמים הוא צריך להתנהל בצורה חכמה יותר. הוא לא יכול להרשות לעצמו לעשות טעויות כאלה בעתיד אם הוא רוצה לממש את הפוטנציאל העצום שלו".

שחקני בורוסיה דורטמונד אמרה ג'אן, ג'יידון סאנצ'ו. GettyImages
"הוא זקוק להכוונה". ג'אן עם סאנצ'ו/GettyImages

ג'אן, שמנסה לחנוך את סאנצ'ו מקרוב בתקופה האחרונה, טוען ש"צריך להכווין אותו לדרך הנכונה. הוא ילד נהדר, גם מחוץ למגרש, ולא עושה שום דבר כדי לגרום לסקנדל. אולי הוא מקשיב לאנשים הלא נכונים לפעמים".

גם לותר מתיאוס מוטרד מההתנהלות של סאנצ'ו מחוץ למגרש. "אם הוא לא מסוגל לשלוט על עצמו, השחקנים הותיקים של דורטמונד צריכים לעזור לו בזה", אמר שחקן העבר האגדי שמשמש היום פרשן ברשת "סקיי". "הם חייבים לקחת את סאנצ'ו הצידה ולומר לי, 'תקשיב, זה לא עובד ככה. כשאתה מתנהג ככה, אתה פוגע לא רק בעצמך אלא בקבוצה כולה'".

זו לא היתה עבירת המשמעת היחידה של סאנצ'ו בתקופה האחרונה. בחודש שעבר הוא המריא לאנגליה ללא ידיעת דורטמונד בזמן הסגר, והרתיח את המועדון הגרמני. היכולת שהציג על כר הדשא - כולל שלושער נהדר נגד פאדרבורן - הנמיכה את הלהבות, אבל כעת נראה שהן שוב במגמת עלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully