וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: לוקה יוביץ' שוב תועד כשהוא מפר את הגבלות הבידוד

שחקנה הסרבי של ריאל מדריד העלה לרשת תמונות וסרטונים בהם הוא נראה לא שומר על הריחוק הנדרש במהלך מסיבת ברביקיו שערך בביתו. בנוסף, הבלאנקוס מודאגים מקצב החלמתו מהפציעה

אתר רשמי

בווידאו: מילאן מתאמנת

לוקה יוביץ' ממשיך להסתבך. חלוצה הסרבי של ריאל מדריד העלה מספר סרטונים ותמונות לרשתות החברתיות בהם הוא נראה מפר לכאורה את ההנחיות וההגבלות שהוטלו על ידי הנהלת הליגה הספרדית, לפיהן השחקנים מתבקשים להימנע מהתקהלויות של יותר מעשרה אנשים והתבקשו לשמור על ריחוק חברתי ככל הניתן, מה שלא נראה בתמונות שהעלה יוביץ' לרשת.

זו לא הפעם הראשונה שיוביץ' מעורר זעם בעקבות הפרת ההגבלות סביב המאבק בנגיף הקורונה. במהלך חודש מרץ נסע השחקן מספרד לבירת סרביה בלגרד, כדי להשתתף במסיבת יום הולדתה של בת זוגו, על אף שהדבר נאסר בהתאם להנחיות שקבעה ממשלת סרביה. יוביץ' התנצל בזמנו על התקרית וחמק ממשפט.

שחקן ריאל מדריד, לוקה יוביץ'. GettyImages
בריאל מודאגים מקצב החלמתו האיטי. לוקה יוביץ'/GettyImages

בשבוע שעבר שחקניה של סביליה תועדו אף הם כשהם מפרים את הוראות הבידוד, מה שגרר תגובה חריפה מצד יו"ר מנהלת לה-ליגה חביאר טבאס. שחקני המועדון האנדלוסי התנצלו פומבית.

הפרת הנהלים לכאורה היא לא הצרה היחידה איתה צריך להתמודד יוביץ'. השחקן בן ה-22 מתאושש בימים אלה מפציעה לא פשוטה שעבר ברגלו הימנית (שנגרמה ככל הנראה במהלך אימון ביתי שערך בזמן ששהה בסרביה), כשבאחד מהסרטונים אף ניתן לראות את התחבושת על רגלו. בריאל מדריד מודאגים ממצבו של יוביץ', אשר קצב החלמתו מתערכב ונראה כי השחקן לא יעמוד לרשותו של זינדין זידאן למחזור החזרה של הליגה הספרדית ב-14 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully