וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מודאגת מהיכולת ומהתלות בז'וזואה

7.6.2020 / 6:33

הקבוצה מבירת הנגב נראתה רע מאוד עד שהפורטוגלי עלה מהספסל בתיקו נגד הפועל תל אביב. רוב השחקנים שפתחו בשבת, יירדו לספסל נגד בני יהודה בגביע, אבל שטקוס דווקא גרם לכאב ראש

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- בהפועל באר שבע מודים: הקבוצה פיתחה תלות בז'וזואה.

- מרבית השחקנים שפתחו נגד הפועל תל אביב, יסופסלו בגביע.

- ארנסטוס שטקוס מועמד לפתוח בגביע אחרי ההופעה הטובה.

- הסיכויים שדויד סימאו ימשיך לעונה נוספת קלושים.

מאמן הפועל באר שבע, יוסי אבוקסיס. דני מרון
שלושה משחקים ללא ניצחון. אבוקסיס/דני מרון

דאגה בהפועל באר שבע בעקבות ה-0:0 אמש (שבת) מול הפועל תל אביב. כמו נגד הפועל חיפה ביום רביעי שעבר, גם אמש שיחקה הקבוצה כדורגל מאוד בינוני כאשר בחלק הקדמי בולטת התלות של כל השחקנים בז'וזואה. רק כאשר הפורטוגלי עלה מהספסל במחצית השנייה, החלה הפועל באר שבע לייצר כמה מהלכי כדורגל. עד אז נראתה הקבוצה של יוסי אבוקסיס רע כאשר המחשבה במועדון כעת היא רק על חצי גמר גביע המדינה ביום רביעי מול בני יהודה תל אביב.

"אם נבוא למשחק מול בני יהודה בגישה שבאנו למשחק מול הפועל תל אביב, אין לנו שום סיכוי לעלות לגמר", אמרו אמש במועדון. "גם בלי ז'וזואה ובן שהר במחצית הראשונה, אפשר היה לעשות הרבה יותר מאיך שהקבוצה נראתה". מבחינה סטטיסטית, הפועל באר שבע אספה רק שלוש נקודות מתוך תשע בשלושת משחקי הפלייאוף. נכון שהיא עדיין במקום הרביעי ושאם בית"ר ירושלים תפסיד מחר למכבי תל אביב היא תצמצם את הפער מהמקום השלישי, אבל בשורה התחתונה בשלושה משחקים בפלייאוף הפועל באר שבע עדיין לא ניצחה.

שוער הפועל באר שבע, ארנסטס שטקוס. דני מרון
נתן לצוות המקצועי נקודות למחשבה. שטקוס/דני מרון

אבוקסיס עלה אתמול במערך של שלושה בלמים, אבל ספק אם יעלה כך גם נגד בני יהודה. אף שהמאמן אוהב לשחק בשיטה הזו, הכדורגל הטוב שיצרה הקבוצה בשבוע שעבר היה נגד בית"ר ירושלים במחזור החזרה לליגה כאשר הוא נאלץ לעלות עם ארבעה שחקנים בקו האחורי וקרוב לוודאי שעד יום רביעי הוא יתלבט רבות באשר למערך.

לא מן הנמנע כי בסופו של דבר הוא יעלה לגביע עם שני בלמים, מיגל ויטור ולואי טהא שישבו אתמול ביציע כדי לנוח. על העמדה בקישור האחורי נראה שיתחרו מרואן קבהא ודוד קלטינס. בן ביטון ישוב להרכב במקום אור דדיה וכמובן שגם אלטון אקולטסה, שלא שיחק אתמול, יפתח. מי שנתן לאבוקסיס חומר למחשבה אחרי אמש הוא ארנסטוס שטקוס שלא היה מיועד לפתוח בגביע המדינה, אבל רשם משחק טוב והמאמן יצטרך כעת לבחור בינו לבין אוהד לויטה.

בהפועל באר שבע עדיין לא אומרים זאת בפה מלא כי רוצים עוד ליהנות ממנו ולהרוויח אותו עד סיום העונה, אבל הסיכויים שהקבוצה תחתים את דויד סימאו על חוזה לעונה נוספת, אינם גבוהים. מעבר לעובדה שהפורטוגלי טרם סיפק הופעה שתייצר קונצנזוס חיובי סביבו, מדובר גם בחוזה די גבוה עבור הקבוצה ונראה כי הפועל באר שבע תחפש אופציות חיזוק אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully