וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל לחמן ורעננה בדרך ללאומית: "כשמהמרים על התקפה, יודעים שאפשר לשלם"

רעננה קבורה במקום האחרון אחרי ה-2:0 מול כפר סבא, לחמן מודה ש"המצב מסתבך" ומנתח את ההפסד. תורג'מן גאה: "אלה לא רק הנקודות, אלא היכולת. היינו ממש חדים"

אתר עירוני קרית שמונה

בווידאו: קובי רפואה על הניצחון של קבוצתו בשבת על אשדוד

אייל לחמן הגיע להפועל רעננה בתקווה לעזור לקבוצה מהתחתית להיחלץ מהמקום האחרון, אבל הערב (שבת) הוא ספג הפסד שני בשני משחקים, הפעם 2:0 להפועל כפר סבא במסגרת המחזור ה-28 והשני בפלייאוף התחתון, וכרגע רעננה אחרונה עם 16 נקודות בלבד, תשע מתחת לקו האדום. שער יפהפה של גרשון קופי (51) ודחיקה מקרוב של עומר פדידה (88) סידרו לירוקים ניצחון מוצדק. הפועל כפר סבא שיפרה את מאזנה ל-30 נקודות, שמונה מעל הקו האדום לפני המשחק של סקציה נס ציונה.

אייל לחמן מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
"כעת המצב מסתבך. הסתבכנו כבר בשבוע שעבר". לחמן/ברני ארדוב
רועי הרמן שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
יכולת מאכזבת. רעננה/ברני ארדוב

לחמן אמר בסיום: "לבוא בשלב הזה עם צורך לנצח בצורה שלא משתמעת חייבה אותנו לשחק עם 4 שחקנים בחלק הקדמי. חלק גדול מהפעולות שלנו נעצרו באיבודי כדור. היום חלק האחורי שלנו היה מעודד, אבל נפלנו בגלל פעולות שלנו בחלק הקדמי. לקחנו הימור גדול מאוד, אלה לא ימים רגילים, וכשמשחקים עם כמות גדולה של שחקני התקפה, יודעים שאפשר לשלם. חבל, עם קצת יותר אחריות בחלק הקדמי, זה יכול היה להיות אצלנו בידיים.

"אגרסיביות? היא יכולה להיעשות עם שחקנים שהם אגרסיביים מטבעם. הפתיחה שלנו הייתה מצוינת, כמו באשדוד, חטפנו הרבה כדורים, אבל מיד גם כמות גדולה של איבודים, וזה חשף אותנו. לא פשוט לנהל משחק שיודעים שחייבים לנצח בו. הסיכון שלקחנו יכול היה להשתלם לנו. כעת המצב מסתבך. הסתבכנו כבר בשבוע שעבר. איבדנו הרבה, וביום יותר שקט, את המחצית הראשונה היינו מסיימים עם שער".

עוד בוואלה!

קובי רפואה: "שינינו שיטה וזה עבד, שיחקנו טוב"

לכתבה המלאה
עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא עם אמאדו סוקונה. ברני ארדוב
בדרך הנכונה. כפר סבא/ברני ארדוב

עמיר תורג'מן היה מרוצה מהניצחון של קבוצתו: "אלה לא רק הנקודות, אלא היכולת. היינו ממש חדים ועשינו דברים יפים. הגענו למצבים טובים, והמטרה הייתה לנצח. זה עדיין לא נגמר, אנחנו במאבק, אבל אני מרוצה מהגישה ומהיכולת, ואם נגיע עם הגישה הזאת למשחקים שנותרו לנו, מצבנו יהיה טוב.

"לא היינו מספיק חדים, אבל שיחקנו אינטנסיבי, החלודה ירדה, השחקנים הגיעו בצורה טובה יותר, ואני גאה בהם על העמידות שלנו, היכולת שלנו הייתה טובה. קופי? יש לו יכולות, הוא לוקח על עצמו יותר. פדידה? הוא אחד מעמודי התתוך בקבוצה, יש פה הרבה שחקנים טובים שעובדים קשה. לא נוריד רגל מהגז, הפלייאוף נמשך והמשחקים מכריעים, וקודם כל נרצה להבטיח הישארות, ואחר כך לחשוב על אפשרות לעלות כמה מקומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully