וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "שינינו שיטה וזה עבד, שיחקנו טוב"

מאמן עירוני קרית שמונה היה מרוצה אחרי ה-0:3 מול אשדוד, ריאן הקדיש את השער לסבו שהלך לעולמו. בן שמעון: "כלום לא עבד"

אתר עירוני קרית שמונה

עירוני קרית שמונה ניצחה הערב (שבת) 0:3 את מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל והשני בפלייאוף התחתון. שער עצמי של ניר ברדע (19) ושערים של איסמעיל ריאן (41) ועבדאללה חליחל סידרו לצפוניים שלוש נקודות יקרות מאוד. הקבוצה של קובי רפואה שיפרה את מאזנה ל-25 נקודות, שלוש יותר מסקציה נס ציונה שנמצאת מתחת לקו האדום וגם מחזיקה במשחק חסר.

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
קובי רפואה יכול לחייך חיוך רחב/ברני ארדוב

מאמן עירוני קרית שמונה קובי רפואה אמר אחרי המשחק: "בשבוע שעבר לא הופענו והמחויבות של השחקנים לא הייתה מספקת. אני מאוד שמח מהמשחק היום. במחצית הראשונה לחצנו, שיחקנו טוב, שינינו שיטה וזה עבד. ב-20 הדקות הראשונות של המחצית השנייה קצת נחלשנו, אבל אחר כך חזרנו לעצמנו. חשוב שהשחקנים מרגישים טוב, שהם יצברו ביטחון. עבדנו מצוין בזמן הקורונה והכל התרסק לנו בפנים נגד נתניה, אבל אני שמח שהיום ניצחנו".

איסמעיל ריאן אמר בדמעות: "בפעם האחרונה שדיברתי עם סבא שלי, הוא אמר שנמאס לו מהתקופה בלי כדורגל. לפני שבוע וחצי איבדתי אותו אחרי מחלה קשה. לפני המשחק הבטחתי לו שאני אעשה אותו גאה, אני בטוח שהוא רואה אותי מלמעלה וגאה בי. אני מקדיש לו את הניצחון הזה, סבא זה בשבילך".

מאמן אשדוד רן בן שמעון: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה בצדק, הם הגיעו לכל כדור ראשונים. קרית שמונה עבדה קשה וקיבלה את מה שמגיע לה. שום דבר לא עבד היום, שחקנים מרכזיים אצלנו לא הגיבו טוב, התחלנו לא טוב את המשחק. יש משהו במועדון הזה שמלווה אותנו - שאחרי כל ניצחון יש ירידה - אבל כדי להצליח צריך ליצור המשכיות. נפלנו בגישה, הרבה לפני שהמשחק התחיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully